Neviete, ako zistiť, čo na vašich zákazníkov lepšie funguje? Aj na to už dnes existujú možnosti. Naučte sa testovať. Split…
Ak chcete zvýšiť zisk vašej firmy a neminúť pritom tisíce eur, e-mail marketing je tou správnou voľbou. Prostredníctvom e-mailu môžte…
Prečo väčšina používateľov pri registrácii odškrtne políčko s prihlásením k odberu noviniek? Robíte niečo nesprávne? Dôvodom je pravdepodobne nesprávne načasovanie.…
Call to action (CTA) je pravdepodobne najdôležitejšou súčasťou e-mail marketingu. Popisuje všetky elementy, ktoré odberateľa newslettra motivujú k nejakej očakávanej…
E-mail marketing ako najstaršia forma online marketingu patrí medzi najsilnejšie nástroje marketérov. Ak chcete, aby bola vaša kampaň čo najúspešnejšia,…
Na internete nájdete nespočetné množstvo free HTML šablón, ktoré môžete využiť na vašu kampaň. Ak máte záujem o vlastnú šablónu,…
E-mail marketing patrí medzi najsilnejšie nástroje internetového marketingu. Snahou každého marketéra je dosiahnuť, aby e-mailová kampaň priniesla čo najväčšiu efektívnosť.…
E-mail dokáže byť silným nástrojom internetového marketingu. Je však dôležité naučiť sa ho využívať efektívne a najmä správne. Mali by…
Pri písaní textov na web by malo byť vašim hlavným cieľom zaujať a presvedčiť ľudí, aby urobili to, čo od…
V predchádzajúcom článku sme si popísali základné metriky, podľa ktorých sledujeme primárnu úspešnosť našej kampane. Ale ako zistiť, či naša…