Webová analytika
Budovanie efektívnej prezentácie firmy na internete je dnes už neodmysliteľne späté s dôsledným a komplexným vyhodnocovaním úspešnosti vynaložených prostriedkov do online marketingu.
Vďaka možnosti sledovať správanie návštevníkov webstránok je prostredníctvom webovej analytiky možné zadefinovať merateľné ciele, identifikovať problémy pri ich dosahovaní a vyčísliť náklady či návratnosť prostriedkov.
V súvislosti s analýzou vášho webu vám vieme zodpovedať okrem iných aj na nasledovné otázky:
Efektivita webstránky
Ako vyhodnocovať prínos a efektivitu webovej stránky, ako stanoviť jej ciele?
Úspešnosť komunikácie
Ako merať úspešnosť svojej internetovej marketingovej komunikácie?
Analytické nástroje
Aké technické nástroje sú pre webovú analytiku k dispozícií a aký je medzi nimi rozdiel?
Postupnosť krokov
Aká je postupnosť krokov zavedenia systému vyhodnocovania webovej úspešnosti, aké sú náklady?