Zvýšenie konverzie webu

Po tom, ako sa používateľ dostane na vašu webovú stránku, chcete od neho, aby uskutočnil nejakú akciu (objednal produkt, prihlásil sa do spravodaja atď).  Tieto akcie nazývame cieľmi stránky a pomer medzi počtom cieľov a počtom návštevníkov konverzným pomerom, respektíve konverziou webu.

Podobne ako pri úspechu obchodníka, na konverziu webovej stránky významne vplýva aký vzhľad, argumenty a užívateľský komfort web ponúka. Existujú viaceré štandardy použiteľnosti webovej stránky t.j. ako by mala stránka vyzerať a akým spôsobom by mala fungovať z hľadiska navigácie, vzhľadu či písma.

Na hľadanie vhodného riešenia, ktoré zákazníkovi prinesie čo najvyšší výnos z každého návštevníka webu používame tieto služby a nástroje:

Interný audit
použiteľnosti

A/B
testovanie

Užívateľské
testovanie

Máte záujem o naše služby?

Prečo Netmarketer

Skúsenosti s online marketingom
už od 2001

Certifikát
Google Certified Company

Zladený tím marketérov
a grafických dizajnérov

Individuálny prístup
ku každému klientovi

Návrat hore