> Zvýšenie konverzie webu

Zvýšenie konverzie webu

Po tom, ako sa používateľ dostane na vašu webovú stránku, chcete od neho, aby uskutočnil nejakú akciu (objednal produkt, prihlásil sa do spravodaja atď).  Tieto akcie nazývame cieľmi stránky a pomer medzi počtom cieľov a počtom návštevníkov konverzným pomerom, respektíve konverziou webu.

Podobne ako pri úspechu obchodníka, na konverziu webovej stránky významne vplýva aký vzhľad, argumenty a užívateľský komfort web ponúka. Existujú viaceré štandardy použiteľnosti webovej stránky t.j. ako by mala stránka vyzerať a akým spôsobom by mala fungovať z hľadiska navigácie, vzhľadu či písma.

Na hľadanie vhodného riešenia, ktoré zákazníkovi prinesie čo najvyšší výnos z každého návštevníka webu používame tieto služby a nástroje:

Interný audit použiteľnosti
A/B
testovanie
Užívateľské
testovanie

Prečo Netmarketer

2001

Dlhoročné skúsenosti
s online marketingom
Certifikát Google Certified Company
Zladený tím marketérov a grafických dizajnérov
Individuálny prístup ku každému klientovi
Scroll to Top