Na internete nájdete nespočetné množstvo free HTML šablón, ktoré môžete využiť na vašu kampaň. Ak máte záujem o vlastnú šablónu, môžte osloviť programátora, ktorý vám vytvorí vlastný návrh presne podľa vašich prestáv a požiadaviek alebo si HTML e-mail naprogramujte sami.

Šablóna vám pomôže

Vytváranie HTML e-mailu je veľmi podobné vytváraniu jednoduchej webovej stránky. Stačí vám na to dokonca aj poznámkový blog. Súbor uložte s príponou .html alebo .htm. Ak si vytvoríte šablónu, s ktorou budete spokojní, môžete používať rovnaký vzhľad a meniť už len obsah e-mailu v každej nasledujúcej kampani.

Čo by mal každý HTML e-mail obsahovať?

Tak ako aj webové stránky, tak aj e-mail by mal spĺňať určité zásady:

  • absolútne URL adresy – Všetky adresy v kóde by mali byť absolútne. Platí to taktiež pre obrázky, ktoré by mali byť uložené na webovom serveri.
  • možnosť zobrazenia online varianty – Umožnite používateľovi možnosť zobrazenia e-mailu priamo v prehliadači prostredníctvom linky.
  • upozornenie na zobrazenie obrázkov – Upozornite používateľa, aby si zapol funkciu sťahovania obrázkov, ak sa mu e-mail správne nezobrazí.
  • úprava parametrov – Ak používateľ pri registrácií zadával nejaké parametre, umožnite mu ich aj dodatočne upraviť.
  • odhlásenie z odberu – Podľa zákona musí každý e-mail obsahovať možnosť jednoduchého odhlásenia z odberu noviniek
Jana Rusinková

Nedávne príspevky

Návod na registráciu firmy na Google Moja Firma

Čo je Google Moja Firma (Google My Business)? Google Moja firma je bezplatný nástroj od…

3 roky ago

Pozývanie fanúšikov na Facebooku – rýchlo a jednoducho!

Social media manageri to poznajú - vytvoríte úspešný príspevok na Facebooku, spropaguje ho, zrazu na…

3 roky ago

Ako komunikovať s Facebook podporou cez messenger

Už sa to stalo mnohým z nás - nie len marketérom, ale aj bežným používateľom.…

5 rokov ago

Facebook Explore: Je organika mŕtva?

Facebook v priebehu včerajšieho dňa vypustil novú funkciu, ktorú testoval na niektorých užívateľoch v predchádzajúcich…

7 rokov ago

Novinky na Facebooku: CTA, odporúčania a miestne udalosti

Facebook aktualizoval niekoľko prvkov, ktoré sú súčasťou stránok a majú marketingový úžitok predovšetkým pre miestne…

7 rokov ago

Propagácia príspevkov na facebooku: ako vám pomôže?

Facebook, nie je nutné nikomu predstavovať. Behom krátkeho času sa stal fenoménom, bez ktorého si…

8 rokov ago