Už sa to stalo mnohým z nás – nie len marketérom, ale aj bežným používateľom. Na Facebooku sa vyskytol problém s funkcionalitou systému a ak človek hľadá spôsob riešenia tohto problému, väčšinou je odkázaný na diskusné fórum Facebooku, prípadne FAQ stránky. Tieto stránky sú síce dobrým podkladom a zdrojom informácií, ale problém častokrát nevyriešia. Spôsob komunikácie s Facebook podporou, ktorý sa nám v agentúre Netmarketer veľmi osvedčil, je realizovaný priamo cez Facebook Messenger.
Stačí prejsť na stránku Facebook Ads Help Center a po zoscrollovaní prejsť na sekciu s nadpisom Find answers or contact support. Kliknite na tlačidlo Get started.
Po kliknutí na tlačidlo Get Started sa Vám zobrazí aplikácia, v ktorej si vyberiete typ problému, ktorý potrebujete vyriešiť:
Po výbere jednej z problematík sa vám zobrazí FAQ stránka s najčastejšie riešenými problémami, no ak ste nenašli odpoveď na vašu konkrétnu otázku, môžete si zvoliť možnosť komunikácie s pracovníkom Facebooku (Chat with a representative). Po kliknutí na tlačidlo budete vyzvaní, aby ste bližšie opísali problém, ktorý sa snažíte vyriešiť a následne budete spojení s Facebook pracovníkom, ktorý sa vami bude komunikovať prostredníctvom Facebook Messengeru. Dúfame, že vám táto malá nápoveda pomôže 🙂
Čo je Google Moja Firma (Google My Business)? Google Moja firma je bezplatný nástroj od…
Social media manageri to poznajú - vytvoríte úspešný príspevok na Facebooku, spropaguje ho, zrazu na…
Facebook v priebehu včerajšieho dňa vypustil novú funkciu, ktorú testoval na niektorých užívateľoch v predchádzajúcich…
Facebook aktualizoval niekoľko prvkov, ktoré sú súčasťou stránok a majú marketingový úžitok predovšetkým pre miestne…
Facebook, nie je nutné nikomu predstavovať. Behom krátkeho času sa stal fenoménom, bez ktorého si…
V súčasnosti je Facebook jednou z najpoužívanejších sociálnych sietí na propagáciu vlastného biznisu. Niet divu,…