Ako komunikovať s Facebook podporou cez messenger

Už sa to stalo mnohým z nás – nie len marketérom, ale aj bežným používateľom. Na Facebooku sa vyskytol problém s funkcionalitou systému a ak človek hľadá spôsob riešenia tohto problému, väčšinou je odkázaný na diskusné fórum Facebooku, prípadne FAQ stránky. Tieto stránky sú síce dobrým podkladom a zdrojom informácií, ale problém častokrát nevyriešia. Spôsob komunikácie s Facebook podporou, ktorý sa nám v agentúre Netmarketer veľmi osvedčil, je realizovaný priamo cez Facebook Messenger.

Stačí prejsť na stránku Facebook Ads Help Center a po zoscrollovaní prejsť na sekciu s nadpisom Find answers or contact support. Kliknite na tlačidlo Get started.

Po kliknutí na tlačidlo Get Started sa Vám zobrazí aplikácia, v ktorej si vyberiete typ problému, ktorý potrebujete vyriešiť:

  • Zabezpečenie účtu,
  • Platby,
  • Firemné stránky na Facebooku,
  • Spravovanie reklám, príp. reklamy samotné
  • a Facebook analytika

Po výbere jednej z problematík sa vám zobrazí FAQ stránka s najčastejšie riešenými problémami, no ak ste nenašli odpoveď na vašu konkrétnu otázku, môžete si zvoliť možnosť komunikácie s pracovníkom Facebooku (Chat with a representative).  Po kliknutí na tlačidlo budete vyzvaní, aby ste bližšie opísali problém, ktorý sa snažíte vyriešiť a následne budete spojení s Facebook pracovníkom, ktorý sa vami bude komunikovať prostredníctvom Facebook Messengeru.  Dúfame, že vám táto malá nápoveda pomôže 🙂

Návrat hore