Online marketing

Ako komunikovať s Facebook podporou cez messenger

Už sa to stalo mnohým z nás – nie len marketérom, ale aj bežným používateľom. Na Facebooku sa vyskytol problém s funkcionalitou systému a ak človek hľadá spôsob riešenia tohto problému, väčšinou je odkázaný na diskusné fórum Facebooku, prípadne FAQ stránky. Tieto stránky sú síce dobrým podkladom a zdrojom informácií, ale problém častokrát nevyriešia. Spôsob […]

Ako komunikovať s Facebook podporou cez messenger Čítať viac »

Novinky na Facebooku: CTA, odporúčania a miestne udalosti

Facebook aktualizoval niekoľko prvkov, ktoré sú súčasťou stránok a majú marketingový úžitok predovšetkým pre miestne firmy. Tešiť sa tak môžete na nový výber výziev k určitej akcii, novinky v miestnych udalostiach alebo zavedenie odporúčaní firiem. Užívatelia na Facebooku denne vyhľadávajú a zdieľajú rôzne druhy informácií – pýtajú sa priateľov, hľadajú rady na stránkach či v

Novinky na Facebooku: CTA, odporúčania a miestne udalosti Čítať viac »

5 výhod, ktoré sociálne médiá prinášajú vášmu podnikaniu

Sociálne médiá priniesli nové možnosti marketingu a reklamy. Stali sa zaujímavým priestorom nielen pre zábavu, ale tiež podnikanie. Mnohí podnikatelia ich však ešte stále považujú za nafúknutú bublinu. Ak k nim patríte tiež, v tomto článku sa vás pokúsime presvedčiť, prečo sa oplatí ich vyskúšať a aké výhody môžu priniesť vášmu podnikaniu. Napomáhajú pri budovaní

5 výhod, ktoré sociálne médiá prinášajú vášmu podnikaniu Čítať viac »

Webová analytika – zistite ako sa správajú vaši návštevníci

Webová analytika slúži na testovanie správania sa návštevníkov na webových stránkach. V tejto dobe už nestačí sledovať len prichádzajúcich používateľov. Pomocou nástrojov webovej analytiky je možné zistiť ďalšie zaujímavé informácie o návštevníkoch webu. O vašich návštevníkoch by vás malo zaujímať najmä: odkiaľ prichádzajú na web, na základe akých slov zadaných do vyhľadávača sa na stránky

Webová analytika – zistite ako sa správajú vaši návštevníci Čítať viac »

3 hlavné dôvody, prečo sa oplatí investovať do online marketingu.

Online marketing je v súčasnosti chápaný ako budúcnosť marketingu a reklamy, nakoľko marketérom i obyčajným používateľom ponúka úplne odlišné možnosti marketingovej komunikácie. Žijeme v digitálnom svete, preto má online marketing stále veľký priestor na rast. Dáva tak možnosť preraziť i podnikateľom či firmám, ktoré nedisponujú prostriedkami na rozsiahle marketingové kampane, billboardy či reklamy v tradičných

3 hlavné dôvody, prečo sa oplatí investovať do online marketingu. Čítať viac »

Ako zistím, že moja e-mailová kampaň zarobila?

V predchádzajúcom článku sme si popísali základné metriky, podľa ktorých sledujeme primárnu úspešnosť našej kampane. Ale ako zistiť, či naša kampaň aj zarobila. Informujem v mojom e-maili o novom produkte? Koľko ľudí si produkt z newslettra na mojej stránke pozrelo a koľkí z nich si ho kúpili? V tomto prípade musíme využiť analytické nástroje. Google

Ako zistím, že moja e-mailová kampaň zarobila? Čítať viac »

Ako zlepšiť spoluprácu s agentúrou?

Dôverujte jej. Ak ste si vybrali správnu agentúru, dôverujte tomu, že pre vašu inzerciu urobí všetko, čo je v jej silách. Pýtajte sa, nechajte si veci vysvetliť, ale neprenasledujte ich za každú jednu vec, ktorá vám je nejasná, alebo ktorú by ste chceli urobiť inak. Dobrá agentúra využije slobodu a dôveru, ktorú jej preukážete a

Ako zlepšiť spoluprácu s agentúrou? Čítať viac »

Podľa čoho si vybrať dobrú agentúru?

PPC kampaň môže vaše výsledky veľmi pozdvihnúť, ale len ak vyberiete tú správnu. Nie je dôležité či je agentúra malá alebo veľká, jediné na čom záleží je, či jej zamestnanci urobia, čo môžu, aby vyťažili z vašich kampaní maximum. Dobrá agentúra: Už na prvom stretnutí sú zástupcovia spoločnosti pripravení a zistili si o vašom podnikaní

Podľa čoho si vybrať dobrú agentúru? Čítať viac »

7 miest, kam ísť po znalosti z oblasti PPC

Netmarketer.sk Blog obsahuje množstvo užitočných článkov a informácií týkajúcich sa internetového marketingu – copywriting, webová analytika, PPC reklama, sociálne siete, email marketing, atď. Obsahuje aj kompletný seriál – Reklama Google pre začiatočníkov (13 častí), kde sa jednotlivé časti venujú základným oblastiam inzercie v PPC systémoch. Adwords help adwords.google.com/support/aw/?hl=sk Pomocník od spoločnosti Google ku službe Google

7 miest, kam ísť po znalosti z oblasti PPC Čítať viac »

Návrat hore