Reklama Google

Ako zlepšiť spoluprácu s agentúrou?

Dôverujte jej. Ak ste si vybrali správnu agentúru, dôverujte tomu, že pre vašu inzerciu urobí všetko, čo je v jej silách. Pýtajte sa, nechajte si veci vysvetliť, ale neprenasledujte ich za každú jednu vec, ktorá vám je nejasná, alebo ktorú by ste chceli urobiť inak. Dobrá agentúra využije slobodu a dôveru, ktorú jej preukážete a […]

Ako zlepšiť spoluprácu s agentúrou? Čítať viac »

10. dôvodov, kedy spracovať PPC kampane vlastnými silami

1. Ak máte pre PPC vyčlenený nízky mesačný rozpočet Ak je váš rozpočet napríklad do 200€ / mesiac. Pri takejto sume nie je náročné sledovať míňanie rozpočtu a robiť úpravy. 2. Ak je vaše podnikanie malé Pokiaľ vaše podnikanie nevyžaduje veľkú členitosť kampaní, mnoho kľúčových slov a reklamných textov, je možné spravovať si kampane aj

10. dôvodov, kedy spracovať PPC kampane vlastnými silami Čítať viac »

10 dôvodov, prečo spravovať PPC konto agentúrou

1. Ak majú vaše kampane veľkú členitosť Malú kampaň s nízkym počtom kľúčových slov a malou členitosťou nie je problém spravovať “z domu”, väčšie kampane sú však omnoho časovo náročnejšie na počiatočnú organizáciu a dlhodobé udržiavanie, prehľad a úpravy. Zverením správy kampaní agentúre získate čas, ktorý môžete venovať svojmu podnikaniu. 2. Ak máte na kampane

10 dôvodov, prečo spravovať PPC konto agentúrou Čítať viac »

Čo sa pýtať PPC agentúry

Kto je v tíme, kto sa bude starať o môj účet? Aj keď má agentúra 10 alebo 100 zamestnancov, vždy si zistite, kto bude zabezpečovať vaše kampane. Bude na nich pracovať senior manažér? Alebo ich postúpi junior manažérom? Ak áno, bude na kampane dôsledne dohliadať? Prípadne vám agentúra poskytne aj projektového manažéra? Taktiež si zistite,

Čo sa pýtať PPC agentúry Čítať viac »

4 užitočné nástroje v Google Ads

Google Ads ponúka mnohé užitočné zabudované nástroje, ktoré vám môžu pomôcť pri budovaní kampaní, ich udržiavaní, vylepšovaní alebo odhaľovaní problémov. Všetky nájdete v záložke Prehľady a nástroje. Vylúčenie lokality a kategórie Tento nástroj vám okrem možnosti zadať stránky, na ktorých nechcete, aby sa vaša reklama zobrazovala, umožňuje vylúčiť aj témy, typy médií a typy stránok,

4 užitočné nástroje v Google Ads Čítať viac »

Atraktívnejšie reklamy v obsahovej sieti

Vaša reklama sa nemusí zobrazovať len vo výsledkoch vyhľadávania služby Google, keď používateľ zadá dotaz zodpovedajúci vašim kľúčovým slovám. Môže sa zobrazovať používateľovi aj pri prezeraní stránok, ktoré súvisia s vami zadanými kľúčovými slovami, vďaka rozsiahlej kontextovej /obsahovej/ display sieti. Ak chcete inzerovať v obsahovej sieti, je potrebné tomu prispôsobiť vzhľad a posolstvo reklamy. Na

Atraktívnejšie reklamy v obsahovej sieti Čítať viac »

Optimalizácia reklamných kampaní

Reklamné kampane v Google Adwords nestačí len vytvoriť a nechať bežať. Správne fungovanie reklamy je založené na princípe pokus-omyl. Je málo pravdepodobné, že hneď pri vytváraní kampane správne odhadnete vhodnú zhodu kľúčového slova v kombinácii s najvhodnejšou cenovou ponukou. Kampane vyžadujú pravidelnú pozornosť, úpravy a zlepšenia. Roztriedenie kľúčových slov Po nejakom čase, keď bežia vaše

Optimalizácia reklamných kampaní Čítať viac »

Reklamný text – možno posledná šanca zaujať zákazníka

Zatiaľ čo vhodne zvolené kľúčové slová sú nesmierne dôležité preto, aby sa reklama zobrazila správnemu používateľovi práve vtedy, keď ju hľadá, reklamný text je to, čo rozhoduje o tom, či používateľ na váš odkaz klikne, alebo nie. Je to v tej chvíli vaša jediná šanca používateľa zaujať alebo si ho (možno už navždy) nechať ujsť.O

Reklamný text – možno posledná šanca zaujať zákazníka Čítať viac »

Pohrajte sa s nastaveniami reklamných kampaní Google Ads

Keď už máte vytvorený účet, urobený prieskum kľúčových slov, zvolenú štruktúru a spôsob, ktorým chcete platiť za inzerciu, mali by ste sa podrobne pozrieť na širokú ponuku nastavení, ktoré Google Ads ponúka a vyťažiť z nich maximum pre dosiahnutie úspechu Vašich kampaní.V online rozhraní Ads, v záložke “Nastavenia” (Settings) nájdete všetky nastavenia, ktorými môžete ovplyvniť

Pohrajte sa s nastaveniami reklamných kampaní Google Ads Čítať viac »

Vytvorte si vlastný reklamný Google Ads účet

Aby sa vaše reklamy mohli zobrazovať vo vyhľadávacej alebo kontextovej sieti, je potrebné vykonať 3 kroky: vytvorte si účet na ads.google.com vytvorte si prvé kampane a reklamné skupiny zadajte platobné údaje Bez uskutočnenia posledného kroku sa vaše reklamy zobrazovať nebudú, budete však mať plný prístup ku Ads účtu.Do služby Google Ads sa môžete nanovo zaregistrovať alebo môžete použiť svoj už existujúci

Vytvorte si vlastný reklamný Google Ads účet Čítať viac »

Návrat hore