Dôverujte jej. Ak ste si vybrali správnu agentúru, dôverujte tomu, že pre vašu inzerciu urobí všetko, čo je v jej silách. Pýtajte sa, nechajte si veci vysvetliť, ale neprenasledujte ich za každú jednu vec, ktorá vám je nejasná, alebo ktorú by ste chceli urobiť inak. Dobrá agentúra využije slobodu a dôveru, ktorú jej preukážete a vytvorí kreatívne a úspešne kampane.
Spolupráca medzi vašou firmou a PPC agentúrou by mala byť obojstranná – teda ak vy máte návrh, agentúra by mala byť vášmu návrhu na zlepšenie otvorená a pokúsiť sa urobiť to, o čo žiadate. Platí to aj naopak – ak agentúra potrebuje vašu účasť na niektorých činnostiach, snažte sa jej vyhovieť.
Nezabudnite pri tom na komunikáciu. Ak sa tak vopred dohodnete, agentúra by vám mala zasielať na kontrolu návrhy noviniek a zlepšení, ktoré plánuje urobiť. Vy by ste firmu mali informovať vždy o novinkách, ktoré uskutočníte – napríklad pridáte nový produkt do svojho eshopu.
Vytvorte si cieľ spoločne. Povedzte agentúre, aké výsledky by ste chceli dosiahnuť a spolu vypracujte reálny cieľ v reálnom časovom horizonte. Predíde sa tak tomu, že klient má od PPC kampaní iné očakávania ako agentúra.
Čo je Google Moja Firma (Google My Business)? Google Moja firma je bezplatný nástroj od…
Social media manageri to poznajú - vytvoríte úspešný príspevok na Facebooku, spropaguje ho, zrazu na…
Už sa to stalo mnohým z nás - nie len marketérom, ale aj bežným používateľom.…
Facebook v priebehu včerajšieho dňa vypustil novú funkciu, ktorú testoval na niektorých užívateľoch v predchádzajúcich…
Facebook aktualizoval niekoľko prvkov, ktoré sú súčasťou stránok a majú marketingový úžitok predovšetkým pre miestne…
Facebook, nie je nutné nikomu predstavovať. Behom krátkeho času sa stal fenoménom, bez ktorého si…