Ako zlepšiť spoluprácu s agentúrou?

Dôverujte jej. Ak ste si vybrali správnu agentúru, dôverujte tomu, že pre vašu inzerciu urobí všetko, čo je v jej silách. Pýtajte sa, nechajte si veci vysvetliť, ale neprenasledujte ich za každú jednu vec, ktorá vám je nejasná, alebo ktorú by ste chceli urobiť inak. Dobrá agentúra využije slobodu a dôveru, ktorú jej preukážete a vytvorí kreatívne a úspešne kampane.

Spolupráca medzi vašou firmou a PPC agentúrou by mala byť obojstranná – teda ak vy máte návrh, agentúra by mala byť vášmu návrhu na zlepšenie otvorená a pokúsiť sa urobiť to, o čo žiadate. Platí to aj naopak – ak agentúra potrebuje vašu účasť na niektorých činnostiach, snažte sa jej vyhovieť.

Nezabudnite pri tom na komunikáciu. Ak sa tak vopred dohodnete, agentúra by vám mala zasielať na kontrolu návrhy noviniek a zlepšení, ktoré plánuje urobiť. Vy by ste firmu mali informovať vždy o novinkách, ktoré uskutočníte – napríklad pridáte nový produkt do svojho eshopu.

Vytvorte si cieľ spoločne. Povedzte agentúre, aké výsledky by ste chceli dosiahnuť a spolu vypracujte reálny cieľ v reálnom časovom horizonte. Predíde sa tak tomu, že klient má od PPC kampaní iné očakávania ako agentúra.

Pridajte Komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Návrat hore