Reklama Google

Ako zlepšiť spoluprácu s agentúrou?

Dôverujte jej. Ak ste si vybrali správnu agentúru, dôverujte tomu, že pre vašu inzerciu urobí všetko, čo je v jej…

12 rokov ago

10. dôvodov, kedy spracovať PPC kampane vlastnými silami

1. Ak máte pre PPC vyčlenený nízky mesačný rozpočet Ak je váš rozpočet napríklad do 200€ / mesiac. Pri takejto…

12 rokov ago

10 dôvodov, prečo spravovať PPC konto agentúrou

1. Ak majú vaše kampane veľkú členitosť Malú kampaň s nízkym počtom kľúčových slov a malou členitosťou nie je problém…

12 rokov ago

Čo sa pýtať PPC agentúry

Kto je v tíme, kto sa bude starať o môj účet? Aj keď má agentúra 10 alebo 100 zamestnancov, vždy…

12 rokov ago

4 užitočné nástroje v Google Ads

Google Ads ponúka mnohé užitočné zabudované nástroje, ktoré vám môžu pomôcť pri budovaní kampaní, ich udržiavaní, vylepšovaní alebo odhaľovaní problémov.…

12 rokov ago

Atraktívnejšie reklamy v obsahovej sieti

Vaša reklama sa nemusí zobrazovať len vo výsledkoch vyhľadávania služby Google, keď používateľ zadá dotaz zodpovedajúci vašim kľúčovým slovám. Môže…

12 rokov ago

Optimalizácia reklamných kampaní

Reklamné kampane v Google Adwords nestačí len vytvoriť a nechať bežať. Správne fungovanie reklamy je založené na princípe pokus-omyl. Je…

12 rokov ago

Reklamný text – možno posledná šanca zaujať zákazníka

Zatiaľ čo vhodne zvolené kľúčové slová sú nesmierne dôležité preto, aby sa reklama zobrazila správnemu používateľovi práve vtedy, keď ju…

13 rokov ago

Pohrajte sa s nastaveniami reklamných kampaní Google Ads

Keď už máte vytvorený účet, urobený prieskum kľúčových slov, zvolenú štruktúru a spôsob, ktorým chcete platiť za inzerciu, mali by…

13 rokov ago

Vytvorte si vlastný reklamný Google Ads účet

Aby sa vaše reklamy mohli zobrazovať vo vyhľadávacej alebo kontextovej sieti, je potrebné vykonať 3 kroky: vytvorte si účet na ads.google.comvytvorte si prvé kampane a…

13 rokov ago