Dôverujte jej. Ak ste si vybrali správnu agentúru, dôverujte tomu, že pre vašu inzerciu urobí všetko, čo je v jej…
1. Ak máte pre PPC vyčlenený nízky mesačný rozpočet Ak je váš rozpočet napríklad do 200€ / mesiac. Pri takejto…
1. Ak majú vaše kampane veľkú členitosť Malú kampaň s nízkym počtom kľúčových slov a malou členitosťou nie je problém…
Kto je v tíme, kto sa bude starať o môj účet? Aj keď má agentúra 10 alebo 100 zamestnancov, vždy…
Google Ads ponúka mnohé užitočné zabudované nástroje, ktoré vám môžu pomôcť pri budovaní kampaní, ich udržiavaní, vylepšovaní alebo odhaľovaní problémov.…
Vaša reklama sa nemusí zobrazovať len vo výsledkoch vyhľadávania služby Google, keď používateľ zadá dotaz zodpovedajúci vašim kľúčovým slovám. Môže…
Reklamné kampane v Google Adwords nestačí len vytvoriť a nechať bežať. Správne fungovanie reklamy je založené na princípe pokus-omyl. Je…
Zatiaľ čo vhodne zvolené kľúčové slová sú nesmierne dôležité preto, aby sa reklama zobrazila správnemu používateľovi práve vtedy, keď ju…
Keď už máte vytvorený účet, urobený prieskum kľúčových slov, zvolenú štruktúru a spôsob, ktorým chcete platiť za inzerciu, mali by…
Aby sa vaše reklamy mohli zobrazovať vo vyhľadávacej alebo kontextovej sieti, je potrebné vykonať 3 kroky: vytvorte si účet na ads.google.comvytvorte si prvé kampane a…