Aj keď má agentúra 10 alebo 100 zamestnancov, vždy si zistite, kto bude zabezpečovať vaše kampane. Bude na nich pracovať senior manažér? Alebo ich postúpi junior manažérom? Ak áno, bude na kampane dôsledne dohliadať? Prípadne vám agentúra poskytne aj projektového manažéra? Taktiež si zistite, koľkí zamestnanci agentúry budú na správe vašich kampaní pracovať a na akých projektoch pracovali predtým.
Pre získanie konverzií neexistuje žiaden vzorec. Môžete mať aj ten najlepší produkt na svete, pokiaľ ho neviete správne predať, nič to neznamená. Vyberte si preto agentúru, ktorá bude vedieť vaše produkty ponúknuť kreatívnym spôsobom, prípadne bude vedieť spolupracovať s kreatívnym oddelením vašej firmy. Navyše by vám mala agentúra poskytnúť analýzu vašej webstránky, či je vhodná na privádzanie návštevnosti a uskutočnenie konverzie – a ak nie je, mala by navrhnúť postup na zlepšenie tohto stavu alebo odporučiť inú spoločnosť, ktorá sa tejto oblasti venuje.
Testovanie, testovanie, testovanie – to je kľúč k úspešnej PPC kampani. Ďalšou podmienkou je neustála aktualizácia – reklám, slov, cielenia… taktiež je dôležité, aby bola agentúra s vami v kontakte, pružne reagovala na zmeny vašej ponuky, prípadne na vaše požiadavky.
Získala agentúra nejaké ocenenia? Ako dlho pracujú v oblasti PPC? Ponúknu vám na požiadanie prípadovú štúdiu svojho klienta? Robí agentúra aj “neziskovú” činnosť – napr. vedie blog, fórum, prispieva do odborných časopisov?
Ak agentúra pracuje so systémom Google Adwords, majú niektorí zamestnanci certifikát profesionála reklamného systému Adwords? A najmä – s kým v minulosti spolupracovala, kto boli jej klienti, ako dlho spolupracovali?
Niektoré agentúry sú zamerané len na reklamu B2B – medzi podnikmi alebo sú zamerané na propagáciu firmy pre verejnosť. Väčšina agentúr je však pripravená na inzerciu oboma smermi.
Zistite si vopred či bude reklamný účet stále zaregistrovaný pod vašimi prihlasovacími údajmi a agentúre do neho nazdieľate prístup alebo si agentúra vytvorí svoj vlastný účet na ktorom bude pracovať. V tom prípade, ak sa rozhodnete ukončiť spoluprácu predčasne – alebo z nejakého iného dôvodu – vám môže agentúra zablokovať prístup do konta a musíte na ňom začať pracovať odznova.
Zistite si, ako často vám budú zasielať správy o úspechoch kampaní a čo budú obsahovať. Ak sa v tejto oblasti veľmi nevyznáte, požiadajte agentúru o slovný report, v ktorom vám tieto údaje vysvetlia bližšie.
Mnohé agentúry fungujú podľa princípu “nastaviť a zabudnúť”, teda na začiatku sa kampaniam venujú, ale akonáhle sú dokončené, nechajú ich bežať dlhú dobu bez kontroly. Zistite od agentúry, ako často sa budú venovať činnostiam na údržbu a zlepšenie kampaní.
Čo je Google Moja Firma (Google My Business)? Google Moja firma je bezplatný nástroj od…
Social media manageri to poznajú - vytvoríte úspešný príspevok na Facebooku, spropaguje ho, zrazu na…
Už sa to stalo mnohým z nás - nie len marketérom, ale aj bežným používateľom.…
Facebook v priebehu včerajšieho dňa vypustil novú funkciu, ktorú testoval na niektorých užívateľoch v predchádzajúcich…
Facebook aktualizoval niekoľko prvkov, ktoré sú súčasťou stránok a majú marketingový úžitok predovšetkým pre miestne…
Facebook, nie je nutné nikomu predstavovať. Behom krátkeho času sa stal fenoménom, bez ktorého si…