Aby sa vaše reklamy mohli zobrazovať vo vyhľadávacej alebo kontextovej sieti, je potrebné vykonať 3 kroky:
Bez uskutočnenia posledného kroku sa vaše reklamy zobrazovať nebudú, budete však mať plný prístup ku Ads účtu.
Do služby Google Ads sa môžete nanovo zaregistrovať alebo môžete použiť svoj už existujúci Google účet a aktivovať v ňom túto službu.
Keď sa do služby Ads prihlásite po prvýkrát, budete vyzvaní na zadanie krajiny, v ktorej pôsobíte, časového pásma a používanej meny. Pozor: tieto údaje sa neskôr nedajú zmeniť!
Po ďalšom prihlásení sa do účtu nasledujte kroky pomocníka pre vytvorenie prvej kampane a reklamnej zostavy s reklamnými textami a kľúčovými slovami. Ak si pri jednotlivých nastaveniach nie ste istí, použite ikonu otáznika pri danej možnosti a zobrazí sa vám “Pomocník” (dostupný aj v slovenskom jazyku).
Pozor: referenčné číslo (u nás variabilný symbol), ktorý Google používa pre rozpoznanie vašej platby je 12-miestne číslo, pre variabilný symbol sa však používa len 10 číslic. Referenčné číslo preto zadajte aj do správy pre používateľa.
Na úpravách a správe vášho Ads účtu sa môžu podieľať viacerí ľudia. V záložke “Môj účet” ich môžete pozvať na spoluprácu a rovnako im prideliť oprávnenia na rôznych úrovniach. Ak sa chystáte spravovať viacero účtov, môžete využiť nástroj Klientské centrum (MKC, v angl. My Client Center).
Na úrovni účtu venujte svoju pozornosť aj notifikáciám o zmenách na vašom účte. Nastaviť si ich môžete v záložke “Môj účet”.
Čo je Google Moja Firma (Google My Business)? Google Moja firma je bezplatný nástroj od…
Social media manageri to poznajú - vytvoríte úspešný príspevok na Facebooku, spropaguje ho, zrazu na…
Už sa to stalo mnohým z nás - nie len marketérom, ale aj bežným používateľom.…
Facebook v priebehu včerajšieho dňa vypustil novú funkciu, ktorú testoval na niektorých užívateľoch v predchádzajúcich…
Facebook aktualizoval niekoľko prvkov, ktoré sú súčasťou stránok a majú marketingový úžitok predovšetkým pre miestne…
Facebook, nie je nutné nikomu predstavovať. Behom krátkeho času sa stal fenoménom, bez ktorého si…