PPC kampaň môže vaše výsledky veľmi pozdvihnúť, ale len ak vyberiete tú správnu. Nie je dôležité či je agentúra malá…
Google Ads ponúka mnohé užitočné zabudované nástroje, ktoré vám môžu pomôcť pri budovaní kampaní, ich udržiavaní, vylepšovaní alebo odhaľovaní problémov.…
Vaša reklama sa nemusí zobrazovať len vo výsledkoch vyhľadávania služby Google, keď používateľ zadá dotaz zodpovedajúci vašim kľúčovým slovám. Môže…
Reklamné kampane v Google Adwords nestačí len vytvoriť a nechať bežať. Správne fungovanie reklamy je založené na princípe pokus-omyl. Je…
V minulom dieli nášho seriálu o tvorbe a optimalizácii PPC kampaní sme písali o vytváraní reklamných textov. Reklamný text sám…
Zatiaľ čo vhodne zvolené kľúčové slová sú nesmierne dôležité preto, aby sa reklama zobrazila správnemu používateľovi práve vtedy, keď ju…
Keď už máte vytvorený účet, urobený prieskum kľúčových slov, zvolenú štruktúru a spôsob, ktorým chcete platiť za inzerciu, mali by…
Pri používaní systému PPC (pay per click), kde platíte len za privedeného návštevníka na stránku, máte plnú kontrolu nad tým,…
Štruktúra účtu, ktorú zvolíte, má pomerne veľký dopad na neskoršiu úspešnosť vašich kampaní a reklám. Pred jej voľbou je teda…
Aby sa vaše reklamy mohli zobrazovať vo vyhľadávacej alebo kontextovej sieti, je potrebné vykonať 3 kroky: vytvorte si účet na ads.google.comvytvorte si prvé kampane a…