Keď už máte vytvorený účet, urobený prieskum kľúčových slov, zvolenú štruktúru a spôsob, ktorým chcete platiť za inzerciu, mali by ste sa podrobne pozrieť na širokú ponuku nastavení, ktoré Google Ads ponúka a vyťažiť z nich maximum pre dosiahnutie úspechu Vašich kampaní.V online rozhraní Ads, v záložke “Nastavenia” (Settings) nájdete všetky nastavenia, ktorými môžete ovplyvniť výkonnosť vašich reklám. Okrem možnosti zmeniť názov kampane a zvoliť si možnosť platby za inzerciu, máte množstvo iných možností, ktorými bližšie špecifikujete svoju cieľovú skupinu alebo zobrazovanie reklám.
Pomocou geografického cielenia môžete zasiahnuť používateľov na určitom geografickom území. Reklama sa teda zobrazí používateľom, ktorí sú fyzicky prítomní v danej oblasti.
Geografické cielenie však nie je obmedzené len na jednotlivé krajiny. V nastavení kampaní pri možnosti Polohy kliknite na “Upraviť” a zobrazí sa vám okno, v ktorom si môžete vybrať z viacerých možností cielenia. Ak máte “kamenný” obchod, môže byť pre vás zaujímavé využiť záložku “Vlastné”. Máte tu možnosť zvoliť rádius v danej oblasti okolo bodu na mape, ktorý si zvolíte alebo si môžete ohraničiť vlastnú oblasť, v ktorej chcete používateľom zobrazovať svoje reklamy.
To, či sa reklama zobrazí, nezávisí však len od geografického cielenia. Musí nastať zhodamedzi vašim geografickým a jazykovým nastavením a geografickou polohou používateľa a jazykom rozhrania Google, ktoré používa. Máte na výber zo 41 jazykov.
O možnosti výberu siete sme už hovorili v úvodnom článku. Ďalej však máte možnosť si vybrať, na akých zariadeniach chcete svoju reklamu zobrazovať. Môžete si vybrať medzi počítačmi, mobilmi a tabletmi. V najnovšej oblasti tabletov ďalej môžete zvoliť operačný systém, ktorý tablet používa.
Možno využijete niektorý z nasledujúcich tipov pre inzerciu na mobilných zariadeniach:
Čo je Google Moja Firma (Google My Business)? Google Moja firma je bezplatný nástroj od…
Social media manageri to poznajú - vytvoríte úspešný príspevok na Facebooku, spropaguje ho, zrazu na…
Už sa to stalo mnohým z nás - nie len marketérom, ale aj bežným používateľom.…
Facebook v priebehu včerajšieho dňa vypustil novú funkciu, ktorú testoval na niektorých užívateľoch v predchádzajúcich…
Facebook aktualizoval niekoľko prvkov, ktoré sú súčasťou stránok a majú marketingový úžitok predovšetkým pre miestne…
Facebook, nie je nutné nikomu predstavovať. Behom krátkeho času sa stal fenoménom, bez ktorého si…