Zatiaľ čo vhodne zvolené kľúčové slová sú nesmierne dôležité preto, aby sa reklama zobrazila správnemu používateľovi práve vtedy, keď ju hľadá, reklamný text je to, čo rozhoduje o tom, či používateľ na váš odkaz klikne, alebo nie. Je to v tej chvíli vaša jediná šanca používateľa zaujať alebo si ho (možno už navždy) nechať ujsť.O princípe aukcie, na základe ktorého sa vaše reklamy zobrazujú na danej pozícii sme písali v článku o cenových ponukách.
Písanie reklamného textu vyžaduje len minimálne znalosti a skúsenosti. Pokiaľ dobre poznáte produkt alebo službu, pre ktorú idete inzerovať, nebude pre vás tvorba textu problém. Popri samozrejmých pravidlách, ako je gramatika, pravopis a interpunkčné znamienka, je potrebné dodržiavať špeciálne pravidlá, ktoré stanovuje Google, a pri ktorých porušení sa vaša reklama zobrazovať nebude.
Uvedieme si príklady:
Dynamické dopĺňanie je možnosť reklamných textov, ktorá umožňuje použiť v tele textu kľúčové slovo v presnom tvare, v akom ho zadá používateľ. Výhody:
Frázu pre dynamické dopĺňanie môžete použiť kdekoľvek v reklamnom texte, v nasledovnom formáte: {keyword:prednastavenýtext}. Môžete využiť nasledujúce variácie:
S týmto nástrojom, ktorý nájdete v online rozhraní vášho účtu Ads (v záložke “Štatistiky a nástroje”), môžete vyhľadávať svoju reklamu podľa kľúčových slov tak, ako v skutočnom vyhľadávači, nezaznamenávajú sa vám však impresie. Môžete tak zistiť, na akej doméne a v akom jazykovom nastavení sa vaša reklama zobrazuje.
Čo je Google Moja Firma (Google My Business)? Google Moja firma je bezplatný nástroj od…
Social media manageri to poznajú - vytvoríte úspešný príspevok na Facebooku, spropaguje ho, zrazu na…
Už sa to stalo mnohým z nás - nie len marketérom, ale aj bežným používateľom.…
Facebook v priebehu včerajšieho dňa vypustil novú funkciu, ktorú testoval na niektorých užívateľoch v predchádzajúcich…
Facebook aktualizoval niekoľko prvkov, ktoré sú súčasťou stránok a majú marketingový úžitok predovšetkým pre miestne…
Facebook, nie je nutné nikomu predstavovať. Behom krátkeho času sa stal fenoménom, bez ktorého si…