Podľa čoho si vybrať dobrú agentúru?

PPC kampaň môže vaše výsledky veľmi pozdvihnúť, ale len ak vyberiete tú správnu. Nie je dôležité či je agentúra malá alebo veľká, jediné na čom záleží je, či jej zamestnanci urobia, čo môžu, aby vyťažili z vašich kampaní maximum.

Dobrá agentúra:

  1. Už na prvom stretnutí sú zástupcovia spoločnosti pripravení a zistili si o vašom podnikaní vopred aspoň základné údaje.
  2. Vytvorí kampane presne pre vás. Nepoužíva teda šablónu pre každého klienta, ale ku každému pristupuje osobitne.
  3. Popritom, ako pre vás vytvoria zaujímavú reklamu, snažia sa udržať zobrazovanie reklamy na dobrej pozícii, relevantných stránkach a s maximálnym ziskom.
  4. Zabezpečí, aby nemali vaše reklamy len veľa zobrazení, ale aby vám na stránku priviedli návštevníkov, ktorí sa neskôr môžu stať zákazníkmi.
  5. Sleduje zdroje návštevnosti webstránky a poskytne vám o tom informácie. Na základe toho vie ďalej spravovať a usmerňovať reklamy v jednotlivých systémoch.
  6. Snaží sa udržiavať kampane neustále aktuálne, v súlade s webstránkou a aktuálnou ponukou klienta.
  7. Používa všetky dostupné nástroje a techniky na meranie výkonnosti kampaní.
  8. Zamestnanci majú široké znalosti v danom odbore.
  9. Sú na ňu referencie od známych spoločností z rôznych oblastí. Agentúru môžete požiadať o prípadové štúdie alebo zoznam klientov, ktoré by mali mať pre takýto prípad pripravený, nečakajte však, že vám poskytnú konkrétne údaje. Zväčša ide o percentuálne vyjadrené poklesy/nárasty jednotlivých hodnôt.
  10. Pozrite si aké iné služby agentúra ponúka. Agentúry zvyknú ponúkať zvýhodnené balíky rôznych internetových služieb.
Jana Rusinková

Nedávne príspevky

Návod na registráciu firmy na Google Moja Firma

Čo je Google Moja Firma (Google My Business)? Google Moja firma je bezplatný nástroj od…

3 roky ago

Pozývanie fanúšikov na Facebooku – rýchlo a jednoducho!

Social media manageri to poznajú - vytvoríte úspešný príspevok na Facebooku, spropaguje ho, zrazu na…

3 roky ago

Ako komunikovať s Facebook podporou cez messenger

Už sa to stalo mnohým z nás - nie len marketérom, ale aj bežným používateľom.…

5 rokov ago

Facebook Explore: Je organika mŕtva?

Facebook v priebehu včerajšieho dňa vypustil novú funkciu, ktorú testoval na niektorých užívateľoch v predchádzajúcich…

6 rokov ago

Novinky na Facebooku: CTA, odporúčania a miestne udalosti

Facebook aktualizoval niekoľko prvkov, ktoré sú súčasťou stránok a majú marketingový úžitok predovšetkým pre miestne…

7 rokov ago

Propagácia príspevkov na facebooku: ako vám pomôže?

Facebook, nie je nutné nikomu predstavovať. Behom krátkeho času sa stal fenoménom, bez ktorého si…

8 rokov ago