Podľa čoho si vybrať dobrú agentúru?

PPC kampaň môže vaše výsledky veľmi pozdvihnúť, ale len ak vyberiete tú správnu. Nie je dôležité či je agentúra malá alebo veľká, jediné na čom záleží je, či jej zamestnanci urobia, čo môžu, aby vyťažili z vašich kampaní maximum.

Dobrá agentúra:

  1. Už na prvom stretnutí sú zástupcovia spoločnosti pripravení a zistili si o vašom podnikaní vopred aspoň základné údaje.
  2. Vytvorí kampane presne pre vás. Nepoužíva teda šablónu pre každého klienta, ale ku každému pristupuje osobitne.
  3. Popritom, ako pre vás vytvoria zaujímavú reklamu, snažia sa udržať zobrazovanie reklamy na dobrej pozícii, relevantných stránkach a s maximálnym ziskom.
  4. Zabezpečí, aby nemali vaše reklamy len veľa zobrazení, ale aby vám na stránku priviedli návštevníkov, ktorí sa neskôr môžu stať zákazníkmi.
  5. Sleduje zdroje návštevnosti webstránky a poskytne vám o tom informácie. Na základe toho vie ďalej spravovať a usmerňovať reklamy v jednotlivých systémoch.
  6. Snaží sa udržiavať kampane neustále aktuálne, v súlade s webstránkou a aktuálnou ponukou klienta.
  7. Používa všetky dostupné nástroje a techniky na meranie výkonnosti kampaní.
  8. Zamestnanci majú široké znalosti v danom odbore.
  9. Sú na ňu referencie od známych spoločností z rôznych oblastí. Agentúru môžete požiadať o prípadové štúdie alebo zoznam klientov, ktoré by mali mať pre takýto prípad pripravený, nečakajte však, že vám poskytnú konkrétne údaje. Zväčša ide o percentuálne vyjadrené poklesy/nárasty jednotlivých hodnôt.
  10. Pozrite si aké iné služby agentúra ponúka. Agentúry zvyknú ponúkať zvýhodnené balíky rôznych internetových služieb.

Pridajte Komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Scroll to Top