Štruktúra účtu, ktorú zvolíte, má pomerne veľký dopad na neskoršiu úspešnosť vašich kampaní a reklám. Pred jej voľbou je teda potrebné dobre zvážiť, aké sú vaše ciele a podľa ktorých kritérií je pre vás vhodné organizovať obsah kampaní. Štruktúra účtu má 3 úrovne – úroveň účtu, kampaní a reklamných skupín. Tieto pojmy sú bližšie rozpísané v slovníku základných pojmov.
Na úrovni účtu je potrebné priradiť ku svojmu Ads účtu jedinečnú e-mailovú adresu a heslo. Môžete použiť už existujúci Google účet. Taktiež je na tejto úrovni potrebné zadať fakturačné údaje.
Na úrovni kampane môžete nastaviť denný rozpočet pre kampaň, geografické a jazykové cielenie, predvoľby distribúcie reklám alebo časové obmedzenie kampane.
Na tejto úrovni už môžete priamo vkladať kľúčové slová, reklamné texty a umiestnenia, rovnako nastavovať bidy (cenové ponuky) pre jednotlivé skupiny.
Rozhodnutie o tom, ako by mala štruktúra vášho účtu vyzerať, je veľmi individuálna. Existuje množstvo kritérií, ktoré sa líšia podľa ponuky produktov, služieb a podľa vášho podnikania.
Príklad: Ste predajcom topánok. Na webstránke máte ako základné rozdelenie topánok na Detské, Dámske, Pánske. Toto rozdelenie môžete použiť pre vytvorenie kampaní. Ďalej máte dámske topánky rozdelené na Príležitostné, Na voľný čas, Balerínky, Žabky. To môžu byť reklamné skupiny. Pri voľbe takejto štruktúry nebudete mať problém s prehľadnosťou, pretože štruktúra bude podobná vášmu webu, nebudete mať problém s priradením cieľových URL a budete mať množstvo iných kategórií, ktoré môžete použiť ako dodatočné odkazy na stránky (sitelinky) k vášmu reklamnému textu.
Čo je Google Moja Firma (Google My Business)? Google Moja firma je bezplatný nástroj od…
Social media manageri to poznajú - vytvoríte úspešný príspevok na Facebooku, spropaguje ho, zrazu na…
Už sa to stalo mnohým z nás - nie len marketérom, ale aj bežným používateľom.…
Facebook v priebehu včerajšieho dňa vypustil novú funkciu, ktorú testoval na niektorých užívateľoch v predchádzajúcich…
Facebook aktualizoval niekoľko prvkov, ktoré sú súčasťou stránok a majú marketingový úžitok predovšetkým pre miestne…
Facebook, nie je nutné nikomu predstavovať. Behom krátkeho času sa stal fenoménom, bez ktorého si…