E-mail marketing patrí medzi najsilnejšie nástroje internetového marketingu. Snahou každého marketéra je dosiahnuť, aby e-mailová kampaň priniesla čo najväčšiu efektívnosť. Prvý dojem nie je dôležitý len pri komunikácií tvárou v tvár. Vzhľad e-mailu vo veľkej miere prispieva dosiahnutiu vášho hlavného cieľa – zaujať.
HTML e-mail ponúka široké možnosti formátovania a sémantického značkovania e-mailu, ktoré nie sú dostupné a možné pri práci s obyčajným textom. Väčšina grafických e-mailových klientov podporuje HTML. Mnohé z nich poskytujú GIU editor pre písanie HTML e-mailov a taktiež nemajú problém zo zobrazovaním prijatých HTML e-mailov.
Pri zasielaní newslettra musíte svojho odberateľa zaujať okamžite. Ak bude váš e-mail vyzerať kreatívne, nápadito aj s dostatočnou informačnou hodnotou, bude omnoho účinnejší. Preto je vhodné využívať HTML e-maily, keďže ich efektivita je na oveľa vyššej úrovni v porovnaní čistým textom.
Je dôležité, aby ste si na začiatku vytvorili dobre vyzerajúcu šablónu, ktorú budete používať po celú dobu komunikácie s odberateľom. Výhodou jednotného vzhľadu je jednoduchá zapamätateľnosť a identifikácia pre zákazníka. Ak si vás vryje do pamäti, bude ďalšia komunikácia omnoho jednoduchšia.
Pri zasielaní HTML e-mailov sa však stretnete aj s prípadnými nezrovnaloťami, ktoré musíte vyriešiť. Musíte sa vysporiadať aj s týmito problémami:
Jednou z možností, ako vyriešiť niektoré problémy je uviesť link, ktorý otvorí e-mail v okne prehliadača ako klasickú internetovú stránku a celý obsah sa tak mal zobrazí bez problémov. Obsah by však mal byť optimalizovaný pre najčastejšie používané prehliadače (IE, Mozzila, Chrome).
Čo je Google Moja Firma (Google My Business)? Google Moja firma je bezplatný nástroj od…
Social media manageri to poznajú - vytvoríte úspešný príspevok na Facebooku, spropaguje ho, zrazu na…
Už sa to stalo mnohým z nás - nie len marketérom, ale aj bežným používateľom.…
Facebook v priebehu včerajšieho dňa vypustil novú funkciu, ktorú testoval na niektorých užívateľoch v predchádzajúcich…
Facebook aktualizoval niekoľko prvkov, ktoré sú súčasťou stránok a majú marketingový úžitok predovšetkým pre miestne…
Facebook, nie je nutné nikomu predstavovať. Behom krátkeho času sa stal fenoménom, bez ktorého si…