Vaša práca na kampani odoslaním e-mailu vôbec nekončí. Ak chcete zistiť, či bola vaša kampaň úspešná, musíte poznať metriky, podľa…
Do akej miery je možné prispôsobiť obsah prezentácie tak, aby “sadol” najširšej skupine? Pohľad marketéra je iný ako pohľad návštevníka…
Ak je v e-maili použitý nevhodný alebo nezaujímavý nadpis, môžete prísť o viac ako 50% návštevníkom už v prvých sekundách…
Cieľom e-mail marketingu je motivovať zákazníkov k nákupu prostredníctvom atraktívneho dizajnu, zaujímavých informácií a akcií formou vyžiadaných reklamných správ. Pri…
V porovnaní s ostatnými nástrojmi internetového marketingu patria newslettre stále medzi najobľúbenejšie a najefektívnejšie. Je dôležité robiť e-mail marketing dobre…
Elektronická pošta (email) je jednou z najznámejších služieb internetu. Typickou internetovou formou komunikácie je zasielanie jednoduchej správy. Keďže v tejto…