Email marketing

Ako merať úspech e-mailovej kampane?

Vaša práca na kampani odoslaním e-mailu vôbec nekončí. Ak chcete zistiť, či bola vaša kampaň úspešná, musíte poznať metriky, podľa…

12 rokov ago

Aby váš newsletter neskončil ako SPAM

Do akej miery je možné prispôsobiť obsah prezentácie tak, aby “sadol” najširšej skupine? Pohľad marketéra je iný ako pohľad návštevníka…

12 rokov ago

5 jednoduchých rád, ako ihneď zaujať

Ak je v e-maili použitý nevhodný alebo nezaujímavý nadpis, môžete prísť o viac ako 50% návštevníkom už v prvých sekundách…

12 rokov ago

5 otázok o úspešnom e-mail marketingu, na ktoré musíte poznať odpoveď!

Cieľom e-mail marketingu je motivovať zákazníkov k nákupu prostredníctvom atraktívneho dizajnu, zaujímavých informácií a akcií formou vyžiadaných reklamných správ. Pri…

12 rokov ago

Vytvárame pútavý email

V porovnaní s ostatnými nástrojmi internetového marketingu patria newslettre stále medzi najobľúbenejšie a najefektívnejšie. Je dôležité robiť e-mail marketing dobre…

12 rokov ago

7 zásad efektívneho email marketingu

Elektronická pošta (email) je jednou z najznámejších služieb internetu. Typickou internetovou formou komunikácie je zasielanie jednoduchej správy. Keďže v tejto…

13 rokov ago