Kategórie: Email marketing

Testovaním k úspechu

Neviete, ako zistiť, čo na vašich zákazníkov lepšie funguje? Aj na to už dnes existujú možnosti. Naučte sa testovať. Split testy e-mailových kampaní vám môžu zlepšiť mieru otvorenia, prekliku a dokonca aj zvýšiť predaj. Ide o možnosť vytvorenia viacerých druhov kampaní, ktoré sa rozošlú výberovej vzorke odberateľov. Tá verzia, ktorá bude vykazovať najlepšie výsledky, sa potom odošle všetkým ostatným klientom.

Jana Rusinková

Nedávne príspevky

Návod na registráciu firmy na Google Moja Firma

Čo je Google Moja Firma (Google My Business)? Google Moja firma je bezplatný nástroj od…

3 roky ago

Pozývanie fanúšikov na Facebooku – rýchlo a jednoducho!

Social media manageri to poznajú - vytvoríte úspešný príspevok na Facebooku, spropaguje ho, zrazu na…

3 roky ago

Ako komunikovať s Facebook podporou cez messenger

Už sa to stalo mnohým z nás - nie len marketérom, ale aj bežným používateľom.…

5 rokov ago

Facebook Explore: Je organika mŕtva?

Facebook v priebehu včerajšieho dňa vypustil novú funkciu, ktorú testoval na niektorých užívateľoch v predchádzajúcich…

7 rokov ago

Novinky na Facebooku: CTA, odporúčania a miestne udalosti

Facebook aktualizoval niekoľko prvkov, ktoré sú súčasťou stránok a majú marketingový úžitok predovšetkým pre miestne…

8 rokov ago

Propagácia príspevkov na facebooku: ako vám pomôže?

Facebook, nie je nutné nikomu predstavovať. Behom krátkeho času sa stal fenoménom, bez ktorého si…

8 rokov ago