Nezaradené

Motivujte návštevníkov k registrácií do odberu noviniek

Prečo väčšina používateľov pri registrácii odškrtne políčko s prihlásením k odberu noviniek? Robíte niečo nesprávne? Dôvodom je pravdepodobne nesprávne načasovanie. Implus k registrácií prišiel v momente, keď o to váš zákazník nemal žiadny záujem.

Vybudovanie kvalitného mailing listu je základom efektívneho e-mail marketingu. Otázkou však zostáva, ako ľudí presvedčiť k odberu noviniek. Jedným zo spôsobov je ponúknuť im vysokokvalitný obsah výmenou za ich e-mailové adresy.

Ako neodradiť hneď na začiatku

– Vytvorte jednoduchý a rýchly formulár na prihlásenie do mailing listu.

– Vyžadujte od používateľa iba základné údaje ako meno a e-mail.

– Nepýtajte si adresu, telefón alebo iné demografické údaje. Potenciálneho odberateľa iba odradia.

Buďte odlišní a kreatívni

Ponúknite klientom výhody, ktoré získajú len v prípade, že sa prihlásia do newslettra. Môže to byť napríklad nejaký kupón na zľavu alebo výhodnú ponuku určenú len pre nich. Musíte ich presvedčiť, že prihlásenie je výhodné najmä pre nich.

Tiež je veľmi dôležité správne umiestnenie a forma registrácie na vašej stránke alebo blogu. Najpoužívanejšie umiestnenie registrácie je v pravom hornom rohu stránky. Mohli by sme taktiež polemizovať o pop-up oknách, ktoré sa zobrazia používateľovi. Je to však vecou testovania a po čase zistíte, ktorá verzia umiestnenia registrácie má najväčšiu efektivitu.

Vysvetlite používateľovi do čoho ide

V tejto dobe už ľudia nie sú tak dôverčiví ako v minulosti a neradi uvádzajú svoju e-mailovú adresu ak nevedia, čo im budete servírovať. Dopredu ich informujte, čo vo vašom newslettri nájdu, frekvenciu zasielania a taktiež im stručne vysvetlite, čo im registrácia môže priniesť. Vytvorte v odberateľoch pocit dôvery. Skúste ich presvedčiť o tom, že prihlásenie do mailing listu im je pre nich veľmi výhodné a určite ich nebude otravovať.

Veľký problém by vám spôsobilo vytvorenie zlého mena v očiach klientov, ktoré sa neskôr vylepšuje naozaj náročne a môže trvať aj niekoľko mesiacov. Buďte ku svojim klientom lojálny. Dodržujte všetky podmienky, ktoré ste uviedli pri registrácií. Ak sa budete ku svojim odberateľom správať poctivo, určite sa vám vaša snaha vyplatí.

Jana Rusinková

Nedávne príspevky

Návod na registráciu firmy na Google Moja Firma

Čo je Google Moja Firma (Google My Business)? Google Moja firma je bezplatný nástroj od…

3 roky ago

Pozývanie fanúšikov na Facebooku – rýchlo a jednoducho!

Social media manageri to poznajú - vytvoríte úspešný príspevok na Facebooku, spropaguje ho, zrazu na…

3 roky ago

Ako komunikovať s Facebook podporou cez messenger

Už sa to stalo mnohým z nás - nie len marketérom, ale aj bežným používateľom.…

5 rokov ago

Facebook Explore: Je organika mŕtva?

Facebook v priebehu včerajšieho dňa vypustil novú funkciu, ktorú testoval na niektorých užívateľoch v predchádzajúcich…

7 rokov ago

Novinky na Facebooku: CTA, odporúčania a miestne udalosti

Facebook aktualizoval niekoľko prvkov, ktoré sú súčasťou stránok a majú marketingový úžitok predovšetkým pre miestne…

7 rokov ago

Propagácia príspevkov na facebooku: ako vám pomôže?

Facebook, nie je nutné nikomu predstavovať. Behom krátkeho času sa stal fenoménom, bez ktorého si…

8 rokov ago