7 zásad efektívneho email marketingu

Elektronická pošta (email) je jednou z najznámejších služieb internetu. Typickou internetovou formou komunikácie je zasielanie jednoduchej správy. Keďže v tejto dobe je email každodennou súčasťou nášho života, marketéri pochopili jeho silu ako výkonného nástroja internetového marketingu. Vaša emailová kampaň však môže byť úspešná iba vtedy, ak budete doržiavať zaužívané zásady efektívneho email marketingu. 1. Nezabudnite […]

7 zásad efektívneho email marketingu Čítať viac »

Rozšírte a spresnite svoju reklamu

V minulom dieli nášho seriálu o tvorbe a optimalizácii PPC kampaní sme písali o vytváraní reklamných textov. Reklamný text sám o sebe môže zaujať, ale môžete ho aj vylepšiť a zatraktívniť, aby používateľ našiel priamo na stránke s výsledkami vyhľadávania to, čo hľadá. Google Adwords ponúka možnosť rozšírenia reklamy o adresu, telefonický kontakt alebo ďalšie

Rozšírte a spresnite svoju reklamu Čítať viac »

Reklamný text – možno posledná šanca zaujať zákazníka

Zatiaľ čo vhodne zvolené kľúčové slová sú nesmierne dôležité preto, aby sa reklama zobrazila správnemu používateľovi práve vtedy, keď ju hľadá, reklamný text je to, čo rozhoduje o tom, či používateľ na váš odkaz klikne, alebo nie. Je to v tej chvíli vaša jediná šanca používateľa zaujať alebo si ho (možno už navždy) nechať ujsť.O

Reklamný text – možno posledná šanca zaujať zákazníka Čítať viac »

Pohrajte sa s nastaveniami reklamných kampaní Google Ads

Keď už máte vytvorený účet, urobený prieskum kľúčových slov, zvolenú štruktúru a spôsob, ktorým chcete platiť za inzerciu, mali by ste sa podrobne pozrieť na širokú ponuku nastavení, ktoré Google Ads ponúka a vyťažiť z nich maximum pre dosiahnutie úspechu Vašich kampaní.V online rozhraní Ads, v záložke “Nastavenia” (Settings) nájdete všetky nastavenia, ktorými môžete ovplyvniť

Pohrajte sa s nastaveniami reklamných kampaní Google Ads Čítať viac »

Ktorý typ platby za reklamu je pre vás ten pravý?

Pri používaní systému PPC (pay per click), kde platíte len za privedeného návštevníka na stránku, máte plnú kontrolu nad tým, koľko peňazí za reklamu miniete. Google Ads ponúka štyri rôzne možnosti voľby cenovej ponuky – automatická ponuka, manuálna ponuka, cena za tisíc zobrazení (v angl. CPM) a cena za akvizíciu (v angl. CPA). Cena za

Ktorý typ platby za reklamu je pre vás ten pravý? Čítať viac »

Tipy na efektívnu štruktúru PPC účtu

Štruktúra účtu, ktorú zvolíte, má pomerne veľký dopad na neskoršiu úspešnosť vašich kampaní a reklám. Pred jej voľbou je teda potrebné dobre zvážiť, aké sú vaše ciele a podľa ktorých kritérií je pre vás vhodné organizovať obsah kampaní. Štruktúra účtu má 3 úrovne – úroveň účtu, kampaní a reklamných skupín. Tieto pojmy sú bližšie rozpísané v

Tipy na efektívnu štruktúru PPC účtu Čítať viac »

Vytvorte si vlastný reklamný Google Ads účet

Aby sa vaše reklamy mohli zobrazovať vo vyhľadávacej alebo kontextovej sieti, je potrebné vykonať 3 kroky: vytvorte si účet na ads.google.com vytvorte si prvé kampane a reklamné skupiny zadajte platobné údaje Bez uskutočnenia posledného kroku sa vaše reklamy zobrazovať nebudú, budete však mať plný prístup ku Ads účtu.Do služby Google Ads sa môžete nanovo zaregistrovať alebo môžete použiť svoj už existujúci

Vytvorte si vlastný reklamný Google Ads účet Čítať viac »

Ako vytvoriť úspešný zoznam kľúčových slov

Keyword research (tvorba zoznamu kľúčových slov) je proces vyhľadávania slov a fráz relevantných k vašim produktom alebo službám. Hľadanie vhodných kľúčových slov môže byť náročné, prostredie internetu však ponúka viacero nástrojov, ktoré vám vo vyhľadávaní môžu pomôcť. Vytvorte základný zoznam kľúčových slov V tomto bode tvorby zoznamu kľúčových slov nie je potrebný žiaden nástroj. Zamyslite

Ako vytvoriť úspešný zoznam kľúčových slov Čítať viac »

Kľúčové slová a ich zhody

Kľúčové slovo je slovo alebo fráza, ktorým chcete zachytiť zobrazovanie vášho reklamného textu. Poznáme 2 typy kľúčových slov – pozitívne a negatívne. Každý typ má 3 možnosti zhody – voľnú, frázovú a presnú. Typ zhody môžete zadať pre každé kľúčové slovo zvlášť, využíva sa však najmä pre vyhľadávaciu (search) sieť. Rôznymi typmi zhôd pre jednotlivé kľúčové

Kľúčové slová a ich zhody Čítať viac »

12 pojmov a skratiek v reklame Google Ads, ktoré musíte poznať

Pri používaní PPC reklamných systémov sa stretnete s mnohými novými pojmami. Ak im porozumiete, získate lepší prehľad o svojom účte a bude pre vás jednoduchšie vyhodnocovať výsledky vašich kampaní pomocou tzv. metrík. Hierarchia účtu Kampaň (v angl. campaign) Kampaň je základná jednotka štruktúry účtu. Na úrovni kampaní môžete určiť svoj denný rozpočet, geografické a jazykové cielenie

12 pojmov a skratiek v reklame Google Ads, ktoré musíte poznať Čítať viac »

Návrat hore