Podľa čoho si vybrať dobrú agentúru?

PPC kampaň môže vaše výsledky veľmi pozdvihnúť, ale len ak vyberiete tú správnu. Nie je dôležité či je agentúra malá alebo veľká, jediné na čom záleží je, či jej zamestnanci urobia, čo môžu, aby vyťažili z vašich kampaní maximum. Dobrá agentúra: Už na prvom stretnutí sú zástupcovia spoločnosti pripravení a zistili si o vašom podnikaní […]

Podľa čoho si vybrať dobrú agentúru? Čítať viac »

7 miest, kam ísť po znalosti z oblasti PPC

Netmarketer.sk Blog obsahuje množstvo užitočných článkov a informácií týkajúcich sa internetového marketingu – copywriting, webová analytika, PPC reklama, sociálne siete, email marketing, atď. Obsahuje aj kompletný seriál – Reklama Google pre začiatočníkov (13 častí), kde sa jednotlivé časti venujú základným oblastiam inzercie v PPC systémoch. Adwords help adwords.google.com/support/aw/?hl=sk Pomocník od spoločnosti Google ku službe Google

7 miest, kam ísť po znalosti z oblasti PPC Čítať viac »

10. dôvodov, kedy spracovať PPC kampane vlastnými silami

1. Ak máte pre PPC vyčlenený nízky mesačný rozpočet Ak je váš rozpočet napríklad do 200€ / mesiac. Pri takejto sume nie je náročné sledovať míňanie rozpočtu a robiť úpravy. 2. Ak je vaše podnikanie malé Pokiaľ vaše podnikanie nevyžaduje veľkú členitosť kampaní, mnoho kľúčových slov a reklamných textov, je možné spravovať si kampane aj

10. dôvodov, kedy spracovať PPC kampane vlastnými silami Čítať viac »

PPC reklama, čo to je? Koho ňou zasiahnem?

PPC je skratka anglického slovného spojenie pay-per-click (plať za kliknutie). V PPC reklamných systémoch teda inzerent platí len za reklamu, na ktorú používateľ klikne, neplatí za zobrazenie. Každý PPC systém má svoju vlastnú sieť stránok, prípadne vyhľadávačov, na ktorých sa reklama zobrazuje používateľom na základe zhody medzi slovom, ktoré používateľ hľadá a slovom, ktoré inzerent zadal

PPC reklama, čo to je? Koho ňou zasiahnem? Čítať viac »

Formy spolupráce s agentúrou

Hodinovo faktúrované služby Tento model funguje na základe odhadu, koľko hodín bude potrebné stráviť prácami na účte klienta budúci mesiac. Viete tak vopred, koľko za mesiac budete platiť a agentúru to nemotivuje míňať vaše peniaze. % z preinzerovanej sumy Najväčšou výhodou pre vás ako klienta je, že máte nad sumou plnú kontrolu. Teda ak máte

Formy spolupráce s agentúrou Čítať viac »

10 dôvodov, prečo spravovať PPC konto agentúrou

1. Ak majú vaše kampane veľkú členitosť Malú kampaň s nízkym počtom kľúčových slov a malou členitosťou nie je problém spravovať “z domu”, väčšie kampane sú však omnoho časovo náročnejšie na počiatočnú organizáciu a dlhodobé udržiavanie, prehľad a úpravy. Zverením správy kampaní agentúre získate čas, ktorý môžete venovať svojmu podnikaniu. 2. Ak máte na kampane

10 dôvodov, prečo spravovať PPC konto agentúrou Čítať viac »

Čo sa pýtať PPC agentúry

Kto je v tíme, kto sa bude starať o môj účet? Aj keď má agentúra 10 alebo 100 zamestnancov, vždy si zistite, kto bude zabezpečovať vaše kampane. Bude na nich pracovať senior manažér? Alebo ich postúpi junior manažérom? Ak áno, bude na kampane dôsledne dohliadať? Prípadne vám agentúra poskytne aj projektového manažéra? Taktiež si zistite,

Čo sa pýtať PPC agentúry Čítať viac »

4 užitočné nástroje v Google Ads

Google Ads ponúka mnohé užitočné zabudované nástroje, ktoré vám môžu pomôcť pri budovaní kampaní, ich udržiavaní, vylepšovaní alebo odhaľovaní problémov. Všetky nájdete v záložke Prehľady a nástroje. Vylúčenie lokality a kategórie Tento nástroj vám okrem možnosti zadať stránky, na ktorých nechcete, aby sa vaša reklama zobrazovala, umožňuje vylúčiť aj témy, typy médií a typy stránok,

4 užitočné nástroje v Google Ads Čítať viac »

Atraktívnejšie reklamy v obsahovej sieti

Vaša reklama sa nemusí zobrazovať len vo výsledkoch vyhľadávania služby Google, keď používateľ zadá dotaz zodpovedajúci vašim kľúčovým slovám. Môže sa zobrazovať používateľovi aj pri prezeraní stránok, ktoré súvisia s vami zadanými kľúčovými slovami, vďaka rozsiahlej kontextovej /obsahovej/ display sieti. Ak chcete inzerovať v obsahovej sieti, je potrebné tomu prispôsobiť vzhľad a posolstvo reklamy. Na

Atraktívnejšie reklamy v obsahovej sieti Čítať viac »

Optimalizácia reklamných kampaní

Reklamné kampane v Google Adwords nestačí len vytvoriť a nechať bežať. Správne fungovanie reklamy je založené na princípe pokus-omyl. Je málo pravdepodobné, že hneď pri vytváraní kampane správne odhadnete vhodnú zhodu kľúčového slova v kombinácii s najvhodnejšou cenovou ponukou. Kampane vyžadujú pravidelnú pozornosť, úpravy a zlepšenia. Roztriedenie kľúčových slov Po nejakom čase, keď bežia vaše

Optimalizácia reklamných kampaní Čítať viac »

Návrat hore