Copywriting: umenie tvorby textu pre web

Tvorba textov na web sa líši od klasického písania textov. Ak má byť obsah webu úspešný, mal by dodržiavať pravidlá, ktoré privedú na stránky čo najviac návštevníkov. Kľúčovou myšlienkou je správna identifikácia cieľovej skupiny používateľov. Cielenie textov Je dôležité, aby boli v textoch používané všeobecné a známe výrazy a slovné spojenia. Výnimkou je špecifická cieľová […]

Copywriting: umenie tvorby textu pre web Čítať viac »

Začíname inzerovať na Google

Google AdWords je inzertná služba, ktorá umožňuje vytvárať a spravovať reklamy pre vaše podnikanie. Patrí medzi PPC (Pay Per Click) systémy čiže reklamné systémy, kde platíte za preklik, nie za zobrazenie. Reklamné PPC systémy zabezpečujú zobrazovanie reklamného odkazu na základe vami hľadaných kľúčových slov. Kde sa môžu zobrazovať vaše PPC reklamy? Môžete si zvoliť, či chcete vaše

Začíname inzerovať na Google Čítať viac »

Zaujmite zákazníkov kreatívne vďaka virálnemu marketingu

Virálny marketing je novodobý nástroj marketingu, ktorý pôsobí v oblasti internetu, pričom využíva klasické reklamné formáty. Základom správnej virálnej kampane je získať pozornosť zákazníkov tak, aby sami medzi sebou začali šíriť kampaň a informácie o nej. Po prvý krát o internetovom virálnom marketingu písal Douglas Rushkoff vo svojej knihe Media Virus (1994). Termín „virálny marketing“

Zaujmite zákazníkov kreatívne vďaka virálnemu marketingu Čítať viac »

Aké príležitosti vám prináša marketing na sociálnych sieťach

Na Slovensku je na Facebooku aj na Pokeci zaregistrovaných až 1,7 milióna používateľov, na Twitteri viac než 4 000 Slovákov. Každá z týchto služieb môže firme priniesť nových návštevníkov i budúcich zákazníkov. Čo sú sociálne siete Sociálne siete nie sú len obyčajné stránky, ale špeciálne aplikácie, ktoré sú založené zdielaní obsahu. Sociálne siete so sebou

Aké príležitosti vám prináša marketing na sociálnych sieťach Čítať viac »

Návrat hore