Takto e-mail marketing nerobte! 10 chýb, ktorým by ste sa mali vyvarovať

11 rokov ago

E-mail dokáže byť silným nástrojom internetového marketingu. Je však dôležité naučiť sa ho využívať efektívne a najmä správne. Mali by…

Tajomstvá copywritingu – text, ktorý predáva

11 rokov ago

Pri písaní textov na web by malo byť vašim hlavným cieľom zaujať a presvedčiť ľudí, aby urobili to, čo od…

Ako zistím, že moja e-mailová kampaň zarobila?

11 rokov ago

V predchádzajúcom článku sme si popísali základné metriky, podľa ktorých sledujeme primárnu úspešnosť našej kampane. Ale ako zistiť, či naša…

Ako merať úspech e-mailovej kampane?

12 rokov ago

Vaša práca na kampani odoslaním e-mailu vôbec nekončí. Ak chcete zistiť, či bola vaša kampaň úspešná, musíte poznať metriky, podľa…

SEO (optimalizácia webových stránok) alebo ako sa zobraziť na Googli ako prvý

12 rokov ago

Každý internetový vyhľadávač je založený na algoritme, podľa ktorého sú zoraďované výsledky vyhľadávania. Záujmom každej úspešnej firmy je, aby sa…

Aby váš newsletter neskončil ako SPAM

12 rokov ago

Do akej miery je možné prispôsobiť obsah prezentácie tak, aby “sadol” najširšej skupine? Pohľad marketéra je iný ako pohľad návštevníka…

5 jednoduchých rád, ako ihneď zaujať

12 rokov ago

Ak je v e-maili použitý nevhodný alebo nezaujímavý nadpis, môžete prísť o viac ako 50% návštevníkom už v prvých sekundách…

5 otázok o úspešnom e-mail marketingu, na ktoré musíte poznať odpoveď!

12 rokov ago

Cieľom e-mail marketingu je motivovať zákazníkov k nákupu prostredníctvom atraktívneho dizajnu, zaujímavých informácií a akcií formou vyžiadaných reklamných správ. Pri…

Ako zlepšiť spoluprácu s agentúrou?

12 rokov ago

Dôverujte jej. Ak ste si vybrali správnu agentúru, dôverujte tomu, že pre vašu inzerciu urobí všetko, čo je v jej…

Vytvárame pútavý email

12 rokov ago

V porovnaní s ostatnými nástrojmi internetového marketingu patria newslettre stále medzi najobľúbenejšie a najefektívnejšie. Je dôležité robiť e-mail marketing dobre…