E-mail dokáže byť silným nástrojom internetového marketingu. Je však dôležité naučiť sa ho využívať efektívne a najmä správne. Mali by…
Pri písaní textov na web by malo byť vašim hlavným cieľom zaujať a presvedčiť ľudí, aby urobili to, čo od…
V predchádzajúcom článku sme si popísali základné metriky, podľa ktorých sledujeme primárnu úspešnosť našej kampane. Ale ako zistiť, či naša…
Vaša práca na kampani odoslaním e-mailu vôbec nekončí. Ak chcete zistiť, či bola vaša kampaň úspešná, musíte poznať metriky, podľa…
Každý internetový vyhľadávač je založený na algoritme, podľa ktorého sú zoraďované výsledky vyhľadávania. Záujmom každej úspešnej firmy je, aby sa…
Do akej miery je možné prispôsobiť obsah prezentácie tak, aby “sadol” najširšej skupine? Pohľad marketéra je iný ako pohľad návštevníka…
Ak je v e-maili použitý nevhodný alebo nezaujímavý nadpis, môžete prísť o viac ako 50% návštevníkom už v prvých sekundách…
Cieľom e-mail marketingu je motivovať zákazníkov k nákupu prostredníctvom atraktívneho dizajnu, zaujímavých informácií a akcií formou vyžiadaných reklamných správ. Pri…
Dôverujte jej. Ak ste si vybrali správnu agentúru, dôverujte tomu, že pre vašu inzerciu urobí všetko, čo je v jej…
V porovnaní s ostatnými nástrojmi internetového marketingu patria newslettre stále medzi najobľúbenejšie a najefektívnejšie. Je dôležité robiť e-mail marketing dobre…