Podľa čoho si vybrať dobrú agentúru?

12 rokov ago

PPC kampaň môže vaše výsledky veľmi pozdvihnúť, ale len ak vyberiete tú správnu. Nie je dôležité či je agentúra malá…

7 miest, kam ísť po znalosti z oblasti PPC

12 rokov ago

Netmarketer.sk https://www.netmarketer.sk/ Blog obsahuje množstvo užitočných článkov a informácií týkajúcich sa internetového marketingu – copywriting, webová analytika, PPC reklama, sociálne…

10. dôvodov, kedy spracovať PPC kampane vlastnými silami

12 rokov ago

1. Ak máte pre PPC vyčlenený nízky mesačný rozpočet Ak je váš rozpočet napríklad do 200€ / mesiac. Pri takejto…

PPC reklama, čo to je? Koho ňou zasiahnem?

12 rokov ago

PPC je skratka anglického slovného spojenie pay-per-click (plať za kliknutie). V PPC reklamných systémoch teda inzerent platí len za reklamu,…

Formy spolupráce s agentúrou

12 rokov ago

Hodinovo faktúrované služby Tento model funguje na základe odhadu, koľko hodín bude potrebné stráviť prácami na účte klienta budúci mesiac.…

10 dôvodov, prečo spravovať PPC konto agentúrou

12 rokov ago

1. Ak majú vaše kampane veľkú členitosť Malú kampaň s nízkym počtom kľúčových slov a malou členitosťou nie je problém…

Čo sa pýtať PPC agentúry

12 rokov ago

Kto je v tíme, kto sa bude starať o môj účet? Aj keď má agentúra 10 alebo 100 zamestnancov, vždy…

4 užitočné nástroje v Google Ads

13 rokov ago

Google Ads ponúka mnohé užitočné zabudované nástroje, ktoré vám môžu pomôcť pri budovaní kampaní, ich udržiavaní, vylepšovaní alebo odhaľovaní problémov.…

Atraktívnejšie reklamy v obsahovej sieti

13 rokov ago

Vaša reklama sa nemusí zobrazovať len vo výsledkoch vyhľadávania služby Google, keď používateľ zadá dotaz zodpovedajúci vašim kľúčovým slovám. Môže…

Optimalizácia reklamných kampaní

13 rokov ago

Reklamné kampane v Google Adwords nestačí len vytvoriť a nechať bežať. Správne fungovanie reklamy je založené na princípe pokus-omyl. Je…