PPC reklama

Optimalizácia reklamných kampaní

Reklamné kampane v Google Adwords nestačí len vytvoriť a nechať bežať. Správne fungovanie reklamy je založené na princípe pokus-omyl. Je…

13 rokov ago

Rozšírte a spresnite svoju reklamu

V minulom dieli nášho seriálu o tvorbe a optimalizácii PPC kampaní sme písali o vytváraní reklamných textov. Reklamný text sám…

13 rokov ago

Reklamný text – možno posledná šanca zaujať zákazníka

Zatiaľ čo vhodne zvolené kľúčové slová sú nesmierne dôležité preto, aby sa reklama zobrazila správnemu používateľovi práve vtedy, keď ju…

13 rokov ago

Ktorý typ platby za reklamu je pre vás ten pravý?

Pri používaní systému PPC (pay per click), kde platíte len za privedeného návštevníka na stránku, máte plnú kontrolu nad tým,…

13 rokov ago

Tipy na efektívnu štruktúru PPC účtu

Štruktúra účtu, ktorú zvolíte, má pomerne veľký dopad na neskoršiu úspešnosť vašich kampaní a reklám. Pred jej voľbou je teda…

13 rokov ago

Vytvorte si vlastný reklamný Google Ads účet

Aby sa vaše reklamy mohli zobrazovať vo vyhľadávacej alebo kontextovej sieti, je potrebné vykonať 3 kroky: vytvorte si účet na ads.google.comvytvorte si prvé kampane a…

13 rokov ago

Ako vytvoriť úspešný zoznam kľúčových slov

Keyword research (tvorba zoznamu kľúčových slov) je proces vyhľadávania slov a fráz relevantných k vašim produktom alebo službám. Hľadanie vhodných…

13 rokov ago

Kľúčové slová a ich zhody

Kľúčové slovo je slovo alebo fráza, ktorým chcete zachytiť zobrazovanie vášho reklamného textu. Poznáme 2 typy kľúčových slov – pozitívne a…

13 rokov ago

Začíname inzerovať na Google

Google AdWords je inzertná služba, ktorá umožňuje vytvárať a spravovať reklamy pre vaše podnikanie. Patrí medzi PPC (Pay Per Click) systémy čiže…

13 rokov ago