PPC reklama

Optimalizácia reklamných kampaní

Reklamné kampane v Google Adwords nestačí len vytvoriť a nechať bežať. Správne fungovanie reklamy je založené na princípe pokus-omyl. Je málo pravdepodobné, že hneď pri vytváraní kampane správne odhadnete vhodnú zhodu kľúčového slova v kombinácii s najvhodnejšou cenovou ponukou. Kampane vyžadujú pravidelnú pozornosť, úpravy a zlepšenia. Roztriedenie kľúčových slov Po nejakom čase, keď bežia vaše …

Optimalizácia reklamných kampaní Čítať viac »

Rozšírte a spresnite svoju reklamu

V minulom dieli nášho seriálu o tvorbe a optimalizácii PPC kampaní sme písali o vytváraní reklamných textov. Reklamný text sám o sebe môže zaujať, ale môžete ho aj vylepšiť a zatraktívniť, aby používateľ našiel priamo na stránke s výsledkami vyhľadávania to, čo hľadá. Google Adwords ponúka možnosť rozšírenia reklamy o adresu, telefonický kontakt alebo ďalšie …

Rozšírte a spresnite svoju reklamu Čítať viac »

Reklamný text – možno posledná šanca zaujať zákazníka

Zatiaľ čo vhodne zvolené kľúčové slová sú nesmierne dôležité preto, aby sa reklama zobrazila správnemu používateľovi práve vtedy, keď ju hľadá, reklamný text je to, čo rozhoduje o tom, či používateľ na váš odkaz klikne, alebo nie. Je to v tej chvíli vaša jediná šanca používateľa zaujať alebo si ho (možno už navždy) nechať ujsť.O …

Reklamný text – možno posledná šanca zaujať zákazníka Čítať viac »

Ktorý typ platby za reklamu je pre vás ten pravý?

Pri používaní systému PPC (pay per click), kde platíte len za privedeného návštevníka na stránku, máte plnú kontrolu nad tým, koľko peňazí za reklamu miniete. Google Ads ponúka štyri rôzne možnosti voľby cenovej ponuky – automatická ponuka, manuálna ponuka, cena za tisíc zobrazení (v angl. CPM) a cena za akvizíciu (v angl. CPA). Cena za …

Ktorý typ platby za reklamu je pre vás ten pravý? Čítať viac »

Tipy na efektívnu štruktúru PPC účtu

Štruktúra účtu, ktorú zvolíte, má pomerne veľký dopad na neskoršiu úspešnosť vašich kampaní a reklám. Pred jej voľbou je teda potrebné dobre zvážiť, aké sú vaše ciele a podľa ktorých kritérií je pre vás vhodné organizovať obsah kampaní. Štruktúra účtu má 3 úrovne – úroveň účtu, kampaní a reklamných skupín. Tieto pojmy sú bližšie rozpísané v …

Tipy na efektívnu štruktúru PPC účtu Čítať viac »

Vytvorte si vlastný reklamný Google Ads účet

Aby sa vaše reklamy mohli zobrazovať vo vyhľadávacej alebo kontextovej sieti, je potrebné vykonať 3 kroky: vytvorte si účet na ads.google.com vytvorte si prvé kampane a reklamné skupiny zadajte platobné údaje Bez uskutočnenia posledného kroku sa vaše reklamy zobrazovať nebudú, budete však mať plný prístup ku Ads účtu.Do služby Google Ads sa môžete nanovo zaregistrovať alebo môžete použiť svoj už existujúci …

Vytvorte si vlastný reklamný Google Ads účet Čítať viac »

Ako vytvoriť úspešný zoznam kľúčových slov

Keyword research (tvorba zoznamu kľúčových slov) je proces vyhľadávania slov a fráz relevantných k vašim produktom alebo službám. Hľadanie vhodných kľúčových slov môže byť náročné, prostredie internetu však ponúka viacero nástrojov, ktoré vám vo vyhľadávaní môžu pomôcť. Vytvorte základný zoznam kľúčových slov V tomto bode tvorby zoznamu kľúčových slov nie je potrebný žiaden nástroj. Zamyslite …

Ako vytvoriť úspešný zoznam kľúčových slov Čítať viac »

Kľúčové slová a ich zhody

Kľúčové slovo je slovo alebo fráza, ktorým chcete zachytiť zobrazovanie vášho reklamného textu. Poznáme 2 typy kľúčových slov – pozitívne a negatívne. Každý typ má 3 možnosti zhody – voľnú, frázovú a presnú. Typ zhody môžete zadať pre každé kľúčové slovo zvlášť, využíva sa však najmä pre vyhľadávaciu (search) sieť. Rôznymi typmi zhôd pre jednotlivé kľúčové …

Kľúčové slová a ich zhody Čítať viac »

Začíname inzerovať na Google

Google AdWords je inzertná služba, ktorá umožňuje vytvárať a spravovať reklamy pre vaše podnikanie. Patrí medzi PPC (Pay Per Click) systémy čiže reklamné systémy, kde platíte za preklik, nie za zobrazenie. Reklamné PPC systémy zabezpečujú zobrazovanie reklamného odkazu na základe vami hľadaných kľúčových slov. Kde sa môžu zobrazovať vaše PPC reklamy? Môžete si zvoliť, či chcete vaše …

Začíname inzerovať na Google Čítať viac »

Scroll to Top