Google AdWords je inzertná služba, ktorá umožňuje vytvárať a spravovať reklamy pre vaše podnikanie. Patrí medzi PPC (Pay Per Click) systémy čiže reklamné systémy, kde platíte za preklik, nie za zobrazenie. Reklamné PPC systémy zabezpečujú zobrazovanie reklamného odkazu na základe vami hľadaných kľúčových slov.
Môžete si zvoliť, či chcete vaše reklamy zobrazovať pri vyhľadávaní (teda v search sieti), v kontextovej sieti (display sieti) alebo v oboch súčasne.
Pokiaľ ide o finančné náklady na takýto druh reklamy, žiadna minimálna ani maximálna hodnota, ktorú musíte denne/mesačne preinzerovať nie je stanovená. Záleží na vašom rozhodnutí, akú sumu sa rozhodnete denne vložiť do reklamy. Na odhad vašich nákladov a možností platby môžete použiť nástroj Account Fees and Payment Options Finder.
V súčasnej dobe je Google AdWords podporovaný v 42 jazykoch, medzi nimi aj v slovenčine.
Vaše reklamy sa môžu zobrazovať ako sponzorované odkazy na stránke s výsledkami vyhľadávania vyhľadávača Google alebo na vybraných weboch v internetovej sieti. Môžete si vybrať, či použijete textovú, bannerovú reklamu alebo video.
Čo je Google Moja Firma (Google My Business)? Google Moja firma je bezplatný nástroj od…
Social media manageri to poznajú - vytvoríte úspešný príspevok na Facebooku, spropaguje ho, zrazu na…
Už sa to stalo mnohým z nás - nie len marketérom, ale aj bežným používateľom.…
Facebook v priebehu včerajšieho dňa vypustil novú funkciu, ktorú testoval na niektorých užívateľoch v predchádzajúcich…
Facebook aktualizoval niekoľko prvkov, ktoré sú súčasťou stránok a majú marketingový úžitok predovšetkým pre miestne…
Facebook, nie je nutné nikomu predstavovať. Behom krátkeho času sa stal fenoménom, bez ktorého si…