Tiež máte chaos v čase? Ráno, na obed alebo dokonca večer? Tak kedy je ten najlepší čas na zverejnenie príspevku na Facebooku? Tento stručný návod vám s tým určite pomôže! Naučte sa správne zverejňovať váš obsah!
Mnohí z vás, ktorí prispievate na Facebooku, ste si už určite všimli, že niektoré príspevky majú väčší úspech u vašich fanúšikov ako iné. Na prvý pohľad sa zdá, že je to spôsobené len tým, či je post zaujímavý alebo nie, no verte, že jeho úspešnosť môžete do veľkej miery ovplyvniť správnym načasovaním jeho pridania. Ako ale prísť na to, kedy je ten najvhodnejší čas?
Najvhodnejší nástroj na to, aby ste to zistili, vám poskytne práve Facebook samotný. Po kliknutí na INSIGHTS a následne na POSTS, sa vám zobrazí prehľadný graf, kde je zobrazené, kedy sú vaši fanúšikovia online.
Vo všeobecnosti platí, že najväčšia časť publika sa na Facebooku zväčša zdržiava práve poobede, kedy sú ľudia doma z práce či zo školy, no priebeh tohto grafu je pre každú spoločnosť individuálny a závisí od vášho cieľového publika.
V príklade, ktorý uvádzame, je vidieť, že posty, ktoré uverejníme medzi 15:00 – 22:00 budú s najväčšou pravdepodobnosťou najúspešnejšie.
Nezabudnite však zohľadniť výkyvy, ktoré sa môžu vyskytnúť v porovnaní s inými dňami v týždni, nakoľko cez víkend, a hlavne v sobotu, môžete dosiahnuť úplne iný graf ako cez týždeň.
Čo je Google Moja Firma (Google My Business)? Google Moja firma je bezplatný nástroj od…
Social media manageri to poznajú - vytvoríte úspešný príspevok na Facebooku, spropaguje ho, zrazu na…
Už sa to stalo mnohým z nás - nie len marketérom, ale aj bežným používateľom.…
Facebook v priebehu včerajšieho dňa vypustil novú funkciu, ktorú testoval na niektorých užívateľoch v predchádzajúcich…
Facebook aktualizoval niekoľko prvkov, ktoré sú súčasťou stránok a majú marketingový úžitok predovšetkým pre miestne…
Facebook, nie je nutné nikomu predstavovať. Behom krátkeho času sa stal fenoménom, bez ktorého si…