Správa a reklama facebook

Aký je najlepší čas na zverejnenie príspevku na Facebooku?

Tiež máte chaos v čase? Ráno, na obed alebo dokonca večer? Tak kedy je ten najlepší čas na zverejnenie príspevku na Facebooku? Tento stručný návod vám s tým určite pomôže! Naučte sa správne zverejňovať váš obsah!

Mnohí z vás, ktorí prispievate na Facebooku, ste si už určite všimli, že niektoré príspevky majú väčší úspech u vašich fanúšikov ako iné. Na prvý pohľad sa zdá, že je to spôsobené len tým, či je post zaujímavý alebo nie, no verte, že jeho úspešnosť môžete do veľkej miery ovplyvniť správnym načasovaním jeho pridania. Ako ale prísť na to, kedy je ten najvhodnejší čas?

Najvhodnejší čas na zverejnenie Facebook príspevku z Facebook insights

Najvhodnejší nástroj na to, aby ste to zistili, vám poskytne práve Facebook samotný. Po kliknutí na INSIGHTS a následne na POSTS, sa vám zobrazí prehľadný graf, kde je zobrazené, kedy sú vaši fanúšikovia online.

Vo všeobecnosti platí, že najväčšia časť publika sa na Facebooku zväčša zdržiava práve poobede, kedy sú ľudia doma z práce či zo školy, no priebeh tohto grafu je pre každú spoločnosť individuálny a závisí od vášho cieľového publika.

V príklade, ktorý uvádzame, je vidieť, že posty, ktoré uverejníme medzi 15:00 – 22:00 budú s najväčšou pravdepodobnosťou najúspešnejšie.

Nezabudnite však zohľadniť výkyvy, ktoré sa môžu vyskytnúť v porovnaní s inými dňami v týždni, nakoľko cez víkend, a hlavne v sobotu, môžete dosiahnuť úplne iný graf ako cez týždeň.

Salim Sirieh

Salim sa venuje tvorbe webstránok a dizajnu, správe profilov a kampaní na sociálnych sieťach a webovej analytike.

Nedávne príspevky

Návod na registráciu firmy na Google Moja Firma

Čo je Google Moja Firma (Google My Business)? Google Moja firma je bezplatný nástroj od…

3 roky ago

Pozývanie fanúšikov na Facebooku – rýchlo a jednoducho!

Social media manageri to poznajú - vytvoríte úspešný príspevok na Facebooku, spropaguje ho, zrazu na…

3 roky ago

Ako komunikovať s Facebook podporou cez messenger

Už sa to stalo mnohým z nás - nie len marketérom, ale aj bežným používateľom.…

5 rokov ago

Facebook Explore: Je organika mŕtva?

Facebook v priebehu včerajšieho dňa vypustil novú funkciu, ktorú testoval na niektorých užívateľoch v predchádzajúcich…

7 rokov ago

Novinky na Facebooku: CTA, odporúčania a miestne udalosti

Facebook aktualizoval niekoľko prvkov, ktoré sú súčasťou stránok a majú marketingový úžitok predovšetkým pre miestne…

7 rokov ago

Propagácia príspevkov na facebooku: ako vám pomôže?

Facebook, nie je nutné nikomu predstavovať. Behom krátkeho času sa stal fenoménom, bez ktorého si…

8 rokov ago