Je počítačový program, ktorý automaticky odpovedá na prijaté e-maily a umožňuje odosielanie e-mailov v plánovaných časových intervaloch.
E-mail, ktorý je odoslaný ako reakcia na nejakú udalosť, napríklad po registrácii používateľa, objednávke, zmene údajov…
Elektronická pošta, spôsob odosielania, doručovania a prijímania správ cez elektronické komunikačné systémy.
Forma priameho marketingu, ktorá využíva e-mail ako komerčný komunikačný nástroj. E-mail marketing sa realizuje na základe cieleného odosielania newslettrov – pravidelne zasielanými e-mailami s novinkami, akciami alebo zaujímavými informáciami.
Kampaňou môže byť spravodaj (newsletter) alebo môže obsahovať ponuku produktov alebo služieb. E-mailovou kampaňou nazývame vytvorenie e-mailu a jeho odoslanie skupine adresátov.
Hoax je nevyžiadaná správa, ktorá príjemcu varuje pred vírusom, žiada o pomoc alebo informuje o nebezpečenstve. Ide o fiktívne varovania. V prijímateľovi sa snaží vyvolať pocit strachu. Navádza ho alebo obsahuje výzvu na odoslanie správy ďalším ľudom.
Program, ktorý automaticky odosiela e-maily prihláseným účastníkom. Tento mechanizmus sa používa na informovanie v diskusných skupinách.
Označuje pomer počtu správ, ktoré boli vrátené odosielateľovi a počet všetkých odoslaných správ.
Počet príjemcov e-mailu, ktorí e-mail otvorili. Obvykle býva udávaný ako percento z celkového počtu zaslaných e-mailov.
Hodnota, označujúca pomer medzi celkovým počtom zobrazení stránky a počtom preklikov na ňu. Táto hodnota označuje istým spôsobom efektivitu reklamy.
Činnosť, ktorú očakávate od vášho návštevníka. Tento pojem označuje, ktorú chcete, aby návštevník na vašom webe vykonal.
E-mail, ktorý bol odmietnutý prijímajúcim serverom z trvalých dôvodov, napr. neplatná e-mailová adresa.
E-mail, ktorý bol odmietnutý prijímajúcim serverom z dočasných dôvodov, napr. plná schránka správ.
Správa, ktorá bola vrátená odosielateľovi. Dôvodom môže byť chybná alebo neexistujúca e-mailová adresa, prípadne plná schránka príjemcu.
Pravidelný e-mail, prostredníctvom ktorého dostávajú odberatelia informácie o novinkách, akciách, atď.
Online forma trestnej činnosti, ktorá sa pokúša od používateľov získať citlivé informácie, ako sú heslá, údaje o platobných kartách. Phisher sa vydáva za dôveryhodnú osobu alebo firmu v elektronickej komunikácií. Phishing sa väčšinou vykonáva prostredníctvom e-mailov alebo chatu.
Označuje model marketingu, ktorý umožňuje efektívne získavať reakciu zákazníka v danom čase a priestore, napr. reakciou na e-mail.
Delenie alebo segmentácia mailing listu podľa záujmových skupín, nákupného správania alebo lokality za účelom zamerania reklamných kampaní k publiku s najväčšou pravdepodobnosťou reakcie na ponuku.
Vytváranie a distribuovanie nevyžiadanej pošty.Subscriber Človek, ktorý odoberá newsletter.
Počet rôznych osôb, ktoré otvoria e-mailu v určitej lehote.
E-mail obsahujúci grafické prvky, animácie, zvuky.
Skupina e-mailových adries určených pre príjem správ na konkrétnu tému. Používateľ sa môže k odberu prihlásiť alebo odhlásiť zaslaním e-mailu.
Je používateľ, ktorý žiada o odhlásenie z odberu e-mailových kampaní. Takýto používateľ je odstránený z mailing listu.
Je používateľ, ktorý žiada dostávať e-maily od osoby alebo spoločnosti, ktorej dáva súhlas na zasielanie ich e-mailových kampaní.
Tento slovník môžete použiť po častiach alebo vcelku na vlastných webových stránkach v plnom rozsahu, za podmienky, že súčasťou tejto stránky bude odkaz na náš web Netmarketer.sk t.j. do tela stránky pridať kód <a href=“https://netmarketer.sk“>Internetový marketing a PPC reklama</a>, prípadne v písomnej forme bude uvedený zdroj údajov Netmarketer.sk.
Skúsenosti s online marketingom
už od 2001
Certifikát
Google Certified Company
Zladený tím marketérov
a grafických dizajnérov
Individuálny prístup
ku každému klientovi