Jedným z hlavných kritérií, podľa ktorých vyhľadávače ako Google určujú poradie webových stránok vo výsledkoch vyhľadávania je množstvo a kvalita spätných odkazov, ktoré na weby smerujú.
Čím viac spätných odkazov z relevantných webov stránka má, tým má vyššiu šancu umiestniť sa na vyšších priečkach výsledkov vyhľadávacích portálov a tým pádom i získať potenciálneho zákazníka.
Linkbuilding (získavanie spätných odkazov) je jedna z hlavných techník budovania off-page SEO. Je nutné mať napamäti, že pri kvalitnom linkbuildingu je nutné v prvom rade brať ohľad na kvalitu a nie na kvantitu. Čím kvalitnejšie spätné odkazy získate, tým relevantnejší a kvalitnejší bude váš web pre Google a tým vyššiu šancu budete mať na vyššie umiestnenie v organickom vyhľadávaní. V prípade, že máte záujem o konzultáciu linkbuildingovej stratégie, kontaktujte nás, radi vám poradíme.
Skúsenosti s online marketingom
už od 2001
Certifikát
Google Certified Company
Zladený tím marketérov
a grafických dizajnérov
Individuálny prístup
ku každému klientovi