Google je najpopulárnejší a najpoužívanejší internetový vyhľadávač. Google Ads je jedna z najväčších platform na inzerciu vo vyhľadávačoch a v obsahovej sieti. Zároveň je to jeden z najefektívnejších marketingových kanálov, vďaka ktorému môžete zasiahnuť užívateľov svojou reklamou.
Cena za konkrétnu akciu, či už je to cena za klik alebo za konverziu, záleží od samotnej atraktivity inzerátu, konkurencie, typu podnikania a segmentácie zákazníkov, vo všeobecnosti sa cena za klik sa pohybuje v rozmedzí 0.10 – 0.30€ za kliknutie.
Veľkou výhodou výkonnostného marketingu je platba za klik, t.j. za privedeného zákazníka. Neplatíte za zbytočné zobrazovanie reklamy ľuďom, ktorí o ňu nemajú záujem.
Práve naopak, využite online priestor a cieľte na ľudí, ktorí majú o vaše produkty záujem. Buďte efektívni a stavte na online.
Vďaka možnostiam internetu a sociálnych sietí môžete komunikovať s vašimi zákazníkmi, vypočuť si ich požiadavky či reagovať na ich dopyt omnoho skôr.
Vďaka tomu ste schopní budovať povedomie o vašej značke, šíriť dobré meno spoločnosti a predstihnúť konkurenciu v kvalite poskytovaných služieb.
Zvažujete využívanie online reklamných kampaní a neviete sa rozhodnúť či zvolíte Google Ads alebo reklamu na sociálnych sieťach?
Facebook reklama je platforma využívaná pre kampane na sociálnych sieťach zatiaľ čo Google reklama umožňuje vyhľadávacie a display kampane. Rozdiel teda spočíva v pôsobení na rozdielnych kanáloch a najmä že cielia na používateľov v rozdielnych štádiách nákupného procesu.
Publikum na sociálnych sieťach väčšinou nie je vo fáze, kedy vyhľadáva produkt k nákupu, zdielajú však s platformou svoje záujmy a preto sú sociálne siete skvelým miestom pre objavenie vašej značky.
Na druhej strane platforma Google Ads (predtým nazývaná Google Adwords) eviduje denne viac ako 5 miliárd vyhľadávaní denne a pri správnom nastavení reklamy môžte cieliť na používateľov, ktorí sú vo fáze vysokého záujmu o váš produkt.
Google Ads a Google AdWords sú tá istá platforma. 24.júla 2018 došlo k rebrandu a Google AdWords sa zmenil na Google Ads. Napriek tomu, že zmena názvu bola dávnejšie, pojem “AdWords” sa stále používa.
Remarketing je výkonný nástroj, prostredníctvom ktorého môžete opätovne osloviť používateľov, ktorí už interagovali s vašou web stránkou. Prostredníctvom Google Ads remarketingu strategicky umiestňujeme vaše reklamy používateľom, popri prehliadaní Google partnerských web stránok, ako napríklad zoznam.sk, cas.sk, topky.sk, pluska.sk aktuality.sk či popri pozeraní obľúbených videí na YouTube. Tieto reklamy pomáhajú vybudovať povedomie o značke a pripomínajú sa publiku, s cieľom opätovným navštívením vašej web stránky a vykonania želaného cieľa.
Zvažujete pre oslovenie nových zákazníkov využiť reklamu na Google? Pozrite sa z čoho pozostávajú poplatky pre spustenie reklamy na Google.
Na začiatok je nutné povedať, že presnú cenu vám nevypočíta nikto, neexistuje pevný cenník za preklik z reklamy Google na vašu web stránku. Všetky reklamy bežia na modeli PPC, teda platíte až v okamihu, keď niekto klikne na vašu reklamu. Cena za návštevníka je v rozmedzí 0,10 – 0,30€ v závislosti od segmentu podnikania a sile vašej konkurencie.
Výšku mesačného kreditu si klient stanovuje individuálne podľa svojich možností. Pri celom procese vám asistuje skúsený odborník, ktorý vám pomôže stanoviť optimálny rozpočet pre vašu kampaň.
Prvým krokom v rámci inzercie na Google je spracovanie štruktúry kampaní a ich nasadenie na Google Ads.
Štruktúra kampaní je určená po vzájomnej konzultácií s klientom a na základe konkrétneho cieľa, ktorý majú kampane splniť.
Vytvorenie reklamných kampaní je spoplatnené jednorazovým poplatkom už od 120€.
Nevyhnutným krokom po vytvorení reklamných kampaní je ich správa spojená s pravidelnou analýzou výkonnosti a optimalizáciou. Kampane si vyžadujú neustálu starostlivosť a vyhodnocovanie efektivity, aby sa zabezpečila ich maximálna výkonnosť a aby sa rozpočet míňal efektívne.
Klientom odporúčame, aby správu reklamných kampaní zverili do našich rúk, získate tak konkurenčnú výhodu nad ostatnými, ktorí sa prispôsobujú pomalšie.
Správa reklamných kampaní je v závislosti od stanoveného rozpočtu na kampaň spoplatnená mesačným poplatkom už od 50€.
Máte vytvorené kampane ale nie ste si istí či dosahujú maximálnu výkonnosť? Spolupracujete už s agentúrou avšak zaujímavá vás názor nestranného odborníka s dlhoročnými skúsenosťami?
Povieme vám v akom stave sú vaše kampane! Vykonáme komplexný audit, zhodnotíme aktuálny stav a identifikujeme nedostatky a navrhneme vám stratégiu pre zlepšenie ich efektivity.
Vaše kampane zveríte do rúk profesionálov s viac ako 10 ročnými skúsenosťami. Naši špecialisti majú úspešne zvládnuté všetky certifikáty a pravidelne sa zúčastňujú školení priamo od Google.
Ak sa stanete našim klientom budete v správnych rukách. O kampane sa starajú výlučne Google Ads špecialisti a teda komunikujete priamo s človekom, ktorý má kampane pod drobnohľadom a pracuje s nimi na dennej báze. Žiadny medzičlánok ako “obchoďák” u nás neexistuje. Priamo so špecialistom pravidelne konzultujete výkon vašich kampaní a priebežne upravujete stratégiu pre efektívne dosiahnutie vašich cieľov.
V prípade záujmu nás prosím kontaktujte na našom telefónnom čísle +421 905 661 050, e-mailom consulting@netmarketer.sk alebo vyplňte kontaktný formulár tu. Radi si s vami dohodneme termín konzultácie, prejdeme si vaše potreby a navrhneme najvhodnejšiu stratégiu pre online marketing.
Skúsenosti s online marketingom
už od 2001
Certifikát
Google Certified Company
Zladený tím marketérov
a grafických dizajnérov
Individuálny prístup
ku každému klientovi