E-mail patrí k najefektívnejším nástrojom budovania vzťahov so zákazníkmi. Najmä v spojení s databázou, ktorá umožňuje dostatočnú segmentáciu zákazníkov, je možné prostredníctvom e-mail marketingu dosiahnuť pozoruhodné výsledky.
Vďaka možnosti sledovať správanie návštevníkov webstránok je prostredníctvom webovej analytiky možné zadefinovať merateľné ciele, identifikovať problémy pri ich dosahovaní a vyčísliť náklady či návratnosť prostriedkov.
V oblasti e-mailového marketingu vám vieme dať odpovede na nasledujúce otázky:
Ako má vyzerať dávková e-mailová komunikácia s databázou zákazníkov?
Návrh kreatívnych e-mailových šablón na mieru
Ako správne vyhodnocovať kampane, ktoré metriky si všímať, aké analytické nástroje používať?
Ako procesne ošetriť akcie e-mail marketingu? Ako pracovať so zákazníkmi v e-mailovej databáze?
Skúsenosti s online marketingom
už od 2001
Certifikát
Google Certified Company
Zladený tím marketérov
a grafických dizajnérov
Individuálny prístup
ku každému klientovi