Ponuka služieb online marketingu

Ovládame všetky potrebné nástroje pre úspešné podnikanie vo svete internetu, či už z hľadiska výkonnostného marketingu, grafického dizajnu, programovania alebo tvorby obsahu.

Nebojíme sa žiadnych termínov, akými sú CPC, ROI, CTR, Conversion Rate, .psd, .ai, dynamický remarketing či GSP a ak Vám nič nehovoria, radi Vám ich pomôžeme vysvetliť.

Naše služby

Online
PPC reklama

Tvorba a správa online kampaní v rôznych PPC systémoch

Google
reklama

Inzerujte na najväčšom
vyhľadávači na svete

Facebook
reklama

Inzercia na fenoméne medzi sociálnymi sieťami

Tvorba
webstránok

Webdizajn a tvorba
webstránok na mieru

SEO
optimalizácia

Optimalizácia webov
pre vyhľadávače

E-mail
marketing

Tvorba a správa
e-mailových kampaní

Ako Vám pomôže agentúra s online marketingom?

Čerpáme z mnohoročných skúseností, ktoré sme získali prácou na rozmanitých online projektoch. Práve vďaka tomu vieme zhodnotiť stav vášho online marketingu a pozrieť sa naň objektívnym pohľadom.

Online marketingová agentúra Vám prináša výhody špecializovaných zamestnancov za zlomok nákladov a zároveň získate benefit v podobe nezávislého správcu, pretože o Vašom rozpočte vieme rozhodovať bez emócií. Vďaka tomu si môžete byť istí, že Vaše kampane budú bežať efektívne a zarábať Vám peniaze.

V Netmarketri Vám môžeme pomôcť s nasledujúcimi oblasťami:

Prečo online marketing?

Online marketing v sebe skrýva množstvo výhod, spočívajúce predovšetkým v efektivite cielenia marketingových kampaní, jednoduchého a rýchleho vyhodnocovania a vo väčšine prípadov aj nižších nákladoch v porovnaní s klasickými formami marketingu.

Hlavné výhody sú:

  • Rýchle a jednoduché meranie výsledkov – vďaka analytickým nástrojom viete vyhodnocovať dopad online marketingových kampaní takmer okamžite.
  • Personalizovateľnosť kampaní a komunikácie – prispôsobte svoje reklamné kampane podľa skupiny užívateľov, oslovujte užívateľov v e-mailoch menom, miera prispôsobenia je len na vás.
  • Presnejšie a efektívnejšie cielenie – vďaka jasnej identifikácii veku, pohlavia, regiónu, záľub užívateľov či rôznym iným podmienkam viete cieliť reklamu oveľa presnejšie a tým aj efektívnejšie.
  • Nižšie náklady – vo všeobecnosti je možné povedať, že náklady na získanie zákazníkov sú v online priestore oveľa nižšie oproti bežnému (offline) marketingu. Neplatí to však vo všetkých odvetviach.
Návrat hore