Reklama Google

Ako vytvoriť úspešný zoznam kľúčových slov

Keyword research (tvorba zoznamu kľúčových slov) je proces vyhľadávania slov a fráz relevantných k vašim produktom alebo službám. Hľadanie vhodných kľúčových slov môže byť náročné, prostredie internetu však ponúka viacero nástrojov, ktoré vám vo vyhľadávaní môžu pomôcť. Vytvorte základný zoznam kľúčových slov V tomto bode tvorby zoznamu kľúčových slov nie je potrebný žiaden nástroj. Zamyslite […]

Ako vytvoriť úspešný zoznam kľúčových slov Čítať viac »

Kľúčové slová a ich zhody

Kľúčové slovo je slovo alebo fráza, ktorým chcete zachytiť zobrazovanie vášho reklamného textu. Poznáme 2 typy kľúčových slov – pozitívne a negatívne. Každý typ má 3 možnosti zhody – voľnú, frázovú a presnú. Typ zhody môžete zadať pre každé kľúčové slovo zvlášť, využíva sa však najmä pre vyhľadávaciu (search) sieť. Rôznymi typmi zhôd pre jednotlivé kľúčové

Kľúčové slová a ich zhody Čítať viac »

12 pojmov a skratiek v reklame Google Ads, ktoré musíte poznať

Pri používaní PPC reklamných systémov sa stretnete s mnohými novými pojmami. Ak im porozumiete, získate lepší prehľad o svojom účte a bude pre vás jednoduchšie vyhodnocovať výsledky vašich kampaní pomocou tzv. metrík. Hierarchia účtu Kampaň (v angl. campaign) Kampaň je základná jednotka štruktúry účtu. Na úrovni kampaní môžete určiť svoj denný rozpočet, geografické a jazykové cielenie

12 pojmov a skratiek v reklame Google Ads, ktoré musíte poznať Čítať viac »

Začíname inzerovať na Google

Google AdWords je inzertná služba, ktorá umožňuje vytvárať a spravovať reklamy pre vaše podnikanie. Patrí medzi PPC (Pay Per Click) systémy čiže reklamné systémy, kde platíte za preklik, nie za zobrazenie. Reklamné PPC systémy zabezpečujú zobrazovanie reklamného odkazu na základe vami hľadaných kľúčových slov. Kde sa môžu zobrazovať vaše PPC reklamy? Môžete si zvoliť, či chcete vaše

Začíname inzerovať na Google Čítať viac »

Návrat hore