Online marketing

PPC reklama, čo to je? Koho ňou zasiahnem?

PPC je skratka anglického slovného spojenie pay-per-click (plať za kliknutie). V PPC reklamných systémoch teda inzerent platí len za reklamu, na ktorú používateľ klikne, neplatí za zobrazenie. Každý PPC systém má svoju vlastnú sieť stránok, prípadne vyhľadávačov, na ktorých sa reklama zobrazuje používateľom na základe zhody medzi slovom, ktoré používateľ hľadá a slovom, ktoré inzerent zadal […]

PPC reklama, čo to je? Koho ňou zasiahnem? Čítať viac »

Formy spolupráce s agentúrou

Hodinovo faktúrované služby Tento model funguje na základe odhadu, koľko hodín bude potrebné stráviť prácami na účte klienta budúci mesiac. Viete tak vopred, koľko za mesiac budete platiť a agentúru to nemotivuje míňať vaše peniaze. % z preinzerovanej sumy Najväčšou výhodou pre vás ako klienta je, že máte nad sumou plnú kontrolu. Teda ak máte

Formy spolupráce s agentúrou Čítať viac »

Čo sa pýtať PPC agentúry

Kto je v tíme, kto sa bude starať o môj účet? Aj keď má agentúra 10 alebo 100 zamestnancov, vždy si zistite, kto bude zabezpečovať vaše kampane. Bude na nich pracovať senior manažér? Alebo ich postúpi junior manažérom? Ak áno, bude na kampane dôsledne dohliadať? Prípadne vám agentúra poskytne aj projektového manažéra? Taktiež si zistite,

Čo sa pýtať PPC agentúry Čítať viac »

Kľúčové slová a ich zhody

Kľúčové slovo je slovo alebo fráza, ktorým chcete zachytiť zobrazovanie vášho reklamného textu. Poznáme 2 typy kľúčových slov – pozitívne a negatívne. Každý typ má 3 možnosti zhody – voľnú, frázovú a presnú. Typ zhody môžete zadať pre každé kľúčové slovo zvlášť, využíva sa však najmä pre vyhľadávaciu (search) sieť. Rôznymi typmi zhôd pre jednotlivé kľúčové

Kľúčové slová a ich zhody Čítať viac »

Zaujmite zákazníkov kreatívne vďaka virálnemu marketingu

Virálny marketing je novodobý nástroj marketingu, ktorý pôsobí v oblasti internetu, pričom využíva klasické reklamné formáty. Základom správnej virálnej kampane je získať pozornosť zákazníkov tak, aby sami medzi sebou začali šíriť kampaň a informácie o nej. Po prvý krát o internetovom virálnom marketingu písal Douglas Rushkoff vo svojej knihe Media Virus (1994). Termín „virálny marketing“

Zaujmite zákazníkov kreatívne vďaka virálnemu marketingu Čítať viac »

Návrat hore