Ako zistím, že moja e-mailová kampaň zarobila?

V predchádzajúcom článku sme si popísali základné metriky, podľa ktorých sledujeme primárnu úspešnosť našej kampane. Ale ako zistiť, či naša kampaň aj zarobila. Informujem v mojom e-maili o novom produkte? Koľko ľudí si produkt z newslettra na mojej stránke pozrelo a koľkí z nich si ho kúpili? V tomto prípade musíme využiť analytické nástroje. Google

Ako zistím, že moja e-mailová kampaň zarobila? Čítať viac »

SEO (optimalizácia webových stránok) alebo ako sa zobraziť na Googli ako prvý

Každý internetový vyhľadávač je založený na algoritme, podľa ktorého sú zoraďované výsledky vyhľadávania. Záujmom každej úspešnej firmy je, aby sa práve ich stránka nachádzala na prvých pozíciách vo výsledkoch vyhľadávania. Na to, aby sme tento cieľ dosiahli, musíme využiť pravidlá SEO. Skratka SEO je vytvorená zo začiatočných písmen anglického výrazu Search Engine Optimization, ktorý môžeme voľne

SEO (optimalizácia webových stránok) alebo ako sa zobraziť na Googli ako prvý Čítať viac »

Ako zlepšiť spoluprácu s agentúrou?

Dôverujte jej. Ak ste si vybrali správnu agentúru, dôverujte tomu, že pre vašu inzerciu urobí všetko, čo je v jej silách. Pýtajte sa, nechajte si veci vysvetliť, ale neprenasledujte ich za každú jednu vec, ktorá vám je nejasná, alebo ktorú by ste chceli urobiť inak. Dobrá agentúra využije slobodu a dôveru, ktorú jej preukážete a

Ako zlepšiť spoluprácu s agentúrou? Čítať viac »

Návrat hore