> Online marketing > Formy spolupráce s agentúrou

Formy spolupráce s agentúrou

Hodinovo faktúrované služby

Tento model funguje na základe odhadu, koľko hodín bude potrebné stráviť prácami na účte klienta budúci mesiac. Viete tak vopred, koľko za mesiac budete platiť a agentúru to nemotivuje míňať vaše peniaze.

% z preinzerovanej sumy

Najväčšou výhodou pre vás ako klienta je, že máte nad sumou plnú kontrolu. Teda ak máte slabší mesiac, v ktorom nechcete priveľmi tlačiť na reklamu, agentúre zaplatíte menej, pretože aj agentúra sa v tomto mesiaci vašim kampaniam venuje pravdepodobne menej. Výhodne to bude pre vás však len vtedy, ak si približný rozpočet na daný mesiac stanovíte vopred.

Balíček služieb

Táto investícia je pravdepodobne jednorazová alebo pravidelná s vopred známou sumou. Agentúry ponúkajú za jednorazovú sumu vytvorenie kampaní so všetkým, čo k tomu patrí a aj niekoľkomesačnú optimalizáciu. Niektoré agentúry ponúkajú sumu zvlášť za vytvorenie kampaní a potom fixnú sumu každý mesiac za optimalizáciu.

Predaj preklikov

V tomto prípade si agentúra vopred stanoví pevnú cenu za určitý počet preklikov, ktoré klientovi poskytne. Napríklad 1 000 klikov za 170€ (teda 1 klik = 0,17€). Ak ale reálne urobí kampane tak, že jeden klik bude stáť len 0,11€, zarobí na tom 60€.

Percento zo zisku

Niektoré agentúry ponúkajú možnosť platby tým spôsobom, že dostanú percento zo zisku, ktorý klientovi prinesú. Je tu však potrebné zabezpečiť správny systém merania a zaznamenávania údajov, odkiaľ konverzia prišla. Pre vás je nevýhodou to, že agentúru tento model môže motivovať na to, aby sa snažila predať výrobky, ktoré majú beztak dobrú predajnosť a pre agentúru tento model znamená riziko, že pokiaľ sú vaše produkty sezónne alebo je inak ovplyvnená predajnosť, ich zisk bude malý.

Pridajte Komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Scroll to Top